جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ تیر ۲۴, پنجشنبه

صالح القلاب: ”جبهه یکپارچه عربی ـ ایرانی برای سرنگونی آخوندهای تهران“ !

لينك به منبع:
صالح القلاب در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

صالح القلاب در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران


روزنامه الشرق‌الأوسط 24تیر در مقاله‌یی به قلم صالح القلاب وزیر تبلیغات پیشین اردن و با عنوان ”جبهه یکپارچه عربی – ایرانی برای سرنگونی آخوندهای تهران ”نوشت: «چند روز قبل سازمان ”مجاهدین خلق “ ( مقاومت ایران) گردهمایی یا همایش سالانه خود را در پاریس با حضور نزدیک به 150هزار ایرانی و صدها مهمان که از کشورهای متعدد آمده بودند برگزار کرد. برخی از این میهمانان هم‌چنان در کشورهایشان در مناصب دولتی مشغول کار هستند. بر اساس آنچه از جانب برخی از این میهمانان و از جانب رسانه‌هایی که حضوری انبوه داشتند گفته می‌شود, این گردهمایی با بسیاری از گردهمایی‌های گذشته تفاوت داشت و چه بسا نقطه تحول عطفی برای این سازمان… ,محسوب شود. بسیار روشن است که آن جنگ دربهای عراق را بر روی دشمنانش و برای اشغالگری رژیم ایران متجاوز با نام پاسداران انقلاب و سپاه قدس و قاسم سلیمانی و بسیاری گروه‌های افراطی مذهب گرا و طائفی گشود.

همچنین در این گردهمایی اعراب با صفت غیررسمی شرکت کرده بودند. امیر ترکی فیصل یک سخنرانی عالی و آمیخته‌یی از سیاست و ادب را ایراد کرد… .

به این ترتیب رهبران سازمان ”مجاهدین خلق “و در صدر آنها خانم مریم رجوی از این شرکت عربستان احساس پشتگرمی کردند چرا که آنها به‌طور عملی بعد از همه این سالیان سخت طولانی از مرحله دفاع به مرحله هجوم منتقل شده‌اند. و ”جهاد “در تبعید, به زودی در کمیت و کیفیت به داخل ایران منتقل خواهد شد و این مهم به‌رغم این است که این ”جهاد “حتی یک لحظه طی 14سال گذشته قطع نشده بود و دلیل آن نیز ادامه تهدیدهایی است که بزرگترین ”آیت‌الله “ها و سران پاسداران انقلاب علیه این سازمان به زبان میرانند و یا ترورهای زیادی است که رهبران این جنبش طی این سالهای طولانی در معرض آن بوده‌اند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر