جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۲۳, یکشنبه

روزنامه حکومتی آرمان: ”اگر به دوران پیشا برجام بازگردیم باز هم بازنده اصلی ایران خواهد بود“

لينك به منبع:
رفسنجانی و روحانی

رفسنجانی و روحانی


روزنامه آرمان وابسته به باند رفسنجانی روحانی در شماره23آبان 95 در مطلبی تحت عنوان ”تکرار انتخابات آمریکا در ایران بعید است“ به باند مقابل و دلواپسان هشدار داد که «باید در نظر داشت که اگر اتفاقی هم بیفتد و به دوران پیشابرجام بازگردیم باز هم بازنده اصلی در این میان ایران خواهد بود. دلواپسان نباید از شکست برجام احساس رضایت و خشنودی کنند، باید منتظر بود و دید که در مقام عمل چه اتفاقاتی خواهد افتاد.»

این روزنامه در عین‌حال در بیانی متتاقض خطاب به هیأت حاکمه آمریکا نیز نوشت: «اگر قرار باشد ترامپ برجام را نادیده بگیرد آمریکا زیان خواهد کرد.»

حالا این چه معادله‌یی است که رفتن به دوران پیشابرجام هم به ضرر رژیم است و هم آمریکا زیان خواهد کرد بماند. اما همین روزنامه پس از این بیان که آمریکا ضرر می‌کند، به آنها گوشزد کرده است که مبادا کاری کنند که باند مقابل روی کار بیاید چون اگر کوچک‌ترین اقدامی صورت گیرد و مخالفان دولت فعلی در ایران سرکار بیایند و اعلام کنند بخش‌هایی از برجام را قبول ندارند.. ... چه بسا ایران را درگیر و داخل یک جنگ نماید. اگر فردی مانند احمدی‌نژاد در ایران روی کار بیاید قطعاً شاهد جنگ میان ایران و آمریکا خواهیم بود که در حد فاجعه است.».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر