جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۲۳, یکشنبه

دیپلومات ارشد رژیم: هزاران سانتریفیوژ تعطیل شد، ذخایر استراتژیک‌مان را دادیم و تنها یک تکه کاغذ دستمان دادند

لينك به منبع:
پر کردن قلب راکتور اراک با بتون

پر کردن قلب راکتور اراک با بتون


روزنامه وطن امروز وابسته به باند ولی‌فقیه ارتجاع 23آبان 95 گفتگوی خود را با فردی به نام ناصر نوبری که به‌نوشته این روزنامه از نخستین دیپلوماتهای ارشد رژیم بوده است درج کرده است.

این شخص در این گفتگو که حول انتخاب دونالد ترامپ و وضعیت برجام است، با حمله شدید به دولت روحانی می‌گوید: «روحانی فریب دستکش مخملی نظام آمریکا (اوباما) را خورد و حالا با آمدن ترامپ، پنجه چدنی نظام آمریکا عیان شده است. او تصریح کرد این وضعیت در حالی است که سرمایه هسته‌یی ایران از بین رفته و در مقابل تقریباً هیچ چیزی عاید ایران نشده است.»

وی در جای دیگری از صحبتهایش به موضع ذلیلانه رژیم و دولت روحانی اعتراف کرده و می‌گوید: «ایشان در نخستین واکنش درباره پیروزی ترامپ بلافاصله نگرانی‌شان درباره برجام را نشان دادند و پایبندی و اجرای برجام از سوی ترامپ را خواستار شدند که این، اضطرار و استیصال ایشان را نشان می‌داد».

این دیپلومات رژیم سپس با سوز و گداز، شکست برجام را برجسته کرده و ادامه می‌دهد: «خلاصه این شد که ما هزاران سانتریفیوژ را تعطیل کردیم و ذخایر استراتژیک‌مان، هزاران کیلو اورانیوم، را بر باد دادیم و در رآکتورمان سیمان ریختیم و آخر سر آنها یک تکه کاغذ دستمان دادند.»

وی سپس به مسیری که غرب در برابر رژیم برای برجامهای بعدی گذاشته پرداخته و اضافه می‌کند: «هر چه آقایان پیگیری کردند.. ، کری و اوباما باج‌خواهی جدید کردند.. و گفتند هسته‌یی را تعطیل کردید کافی نیست باید در مسائل منطقه با ما هماهنگ شوید و موشکها و حقوق‌بشرتان هم مشکل دارد و چه و چه و چه...».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر