جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۱۴, جمعه

14خرداد 95: راه‌اندازی شعب ویژه امر به معروف در واکنش به گوشمالی آمران به معروف


کتک زدن ماموران موسوم به امر به معروف توسط جوانان - آرشیو

کتک زدن ماموران موسوم به امر به معروف توسط جوانان - آرشیو


آخوند زرگر دبیر ستاد موسوم به «امر به معروف و نهی از منکر» از تکمیل قانون سرکوبگرانه آخوندی و راه‌اندازی شعبه‌های ویژه رسیدگی به پرونده‌های آخوندساخته تحت این عنوان در دادگستری سراسر کشور خبر داد و گفت:«هر قانونی که تصویب می‌شود برای رسیدن به اجرا، یک سری مقدمات نیاز دارد. در قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، تهیه دستورالعمل اجرایی این قانون و همچنین تشکیل شوراها به ستاد امر به معروف و نهی از منکر واگذار شده بود» .
وی افزود: «در دیوان عدالت و دیوان عالی کشور هم این شعبه‌ها وجود دارد» . وی به تکمیل این قانون سرکوبگرانه با همکاری دولت آخوند روحانی اشاره کرد و گفت:”در این مدت کار سنگینی صورت گرفت و دستورالعمل اجرایی شدن قانون با حضور نمایندگان اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر که شامل ۱۷ عضو اعم از ۵ وزیر است، تدوین و در دو جلسه اصلی تصویب شد “.
آخوند زرگر به گوشمالی آخوندها توسط مردم و جوانان اذعان کرد و گفت:“گاهی وقت ها ممکن است برخی روحانیان به‌دلیل امر به معروف یا نهی از منکر مورد تعرض قرار گیرند “.
وی از تمهیدات سرکوبگرانه رژیم در نهادهای دولتی خبر و گفت: ”دستورالعمل تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سازمانها، وزارتخانه‌ها، هیئت‌های مذهبی و حتی مساجد آماده شده و برای رئیس ستاد ارسال شده تا به تصویب وی برسد “.
خاطر نشان می‌شود گوشمالی مزدوران تحت عنوان «آمران به معروف» از ابتدای راه‌اندازی این نیروی سرکوبگر دغدغة اصلی سردمداران رژیم بوده است. آخوند زرگر در 11تیرماه سال 91 ضمن اعلام راه‌اندازی نیروی صدهزار نفر برای مزاحمتهای خیابانی، در مورد گوشمالی شدن مزدوران در گفتگو با خبرگزاری حکومتی «دانشجو» به «جمعی بودن» مزدوران در حین مزاحمتهای خیابانی تأکید کرده و گفته بود: «تمام کسانی که در راه اجرای این فریضه شهید یا جانباز شده‌اند به این خاطر بوده است که تنها بوده‌اند و طرف مقابلشان جسورانه اقدام به درگیری می‌کند» .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر