جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۱۴, جمعه

تحریم بیمارستان و بهداری زندان توسط جعفر عظیم‌زاده


زندانی سیاسی جعفر عظیم زاده

زندانی سیاسی جعفر عظیم زاده


در سی و ششمین روز اعتصاب‌غذا، زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده اعلام کرد در اعتراض به‌عدم توجه دژخیمان رژیم به خواسته‌های برحقش، از مراجعه به بهداری زندان جهت تست فشار خون و اندازه‌گیری وزن روزانه خودداری و مطلقاً حاضر به اعزام به‌هیچ بیمارستانی نخواهد شد.
این زندانی سیاسی در 36 مین روز اعتصاب‌غذا بر خواسته‌های قبلی خود تأکید کرده است.
بیشتر بخوانید:دژخیمان خامنه‌ای زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده را که در سی و پنجمین روز اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برد، صبح روز پنجشنبه 13خرداد، برای چهارمین بار، بدون درمان، از بیمارستان، به زندان بازگرداندند.
بنا‌ به گزارشهای منتشر شده شب گذشته، 12خرداد پس از انتشار خبر انتقال این زندانی سیاسی به بیمارستان هزار تخت خوابی، دوستان زیادی که به بیمارستان آمده و با ایشان دیدار داشتند، همگی از روحیه بسیار بالا و پرانگیزه این کارگر مقاوم و اصرارش به ادامه اعتصاب غذا، تا دستیابی به خواسته‌هایش صحبت داشتند.
وی از روز دهم اردیبهشت 95 در اعتراض به اتهام‌های امنیتی نسبت به فعالان کارگری و دیگر فعالان صنفی دست به اعتصاب‌غذای نامحدود زده و خواستار لغو این اتهام‌ها شده است.
زندانی سیاسی جعفر عظیم زاده، رئیس هیأت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران، در اسفندماه سال ۹۳ از سوی بیدادگاههای رژیم به‌ریاست دژخیم صلواتی به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور، اخلال در نظم عمومی و فعالیت تبلیغی علیه نظام، همچنین به علت جمع‌آوری طومار اعتراضی چهل هزار نفری کارگران و تجمعات در مقابل مجلس رژیم، به شش سال زندان محکوم گردیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر