جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ آذر ۲۶, یکشنبه

وال استریت ژورنال: آمریکا تمرکز روی رژیم ایران را افزایش می‌دهد

لينك به منبع:
کشته شدن پاسداران رژیم در سوریه

کشته شدن پاسداران رژیم در سوریه


وال استریت ژورنال نوشت:‌ در حالی که آمریکا کارزار علیه شبه‌نظامیان داعش را در خاورمیانه کاهش می‌دهد، ترامپ تمرکز خود را روی تهدید بزرگتری قرار داده است: رژیم ایران.

مقامهای آمریکایی در تلاشند که در کجا و چگونه، توسعه‌طلبی رژیم ایران در سراسر خاورمیانه را دفع کنند. یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت: «رهبری ما هدفی را تعیین کرده است تا رژیم ایران و نیروهای نیابتی آن نتوانند حضور خود را در سوریه تثبیت کنند و متحدان ما و ما را در این منطقه تهدید کنند. راههای متعددی برای مقابله با این رژیم وجود دارد و ما روی آنها کار می‌کنیم».

وال استریت ژورنال افزود:‌ یک موضوع مهم که دولت ترامپ باید پاسخ دهد این است که آیا مقابله با رژیم ایران را به‌عنوان هدف روشن جدیدی برای بیش از 2000نیروی کنونی آمریکا در سوریه قرار می‌دهد یا خیر. جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا گفته است که نیروها در این کشور برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی برای تضمین این‌که شبه‌نظامیان داعش مجدداً جاپایی پیدا نکند یا بقایای آن تبدیل به تهدید خطرناک جدیدی نشوند باقی می‌مانند.

به گفته مقامهای آمریکایی این نیروها ممکن است در تلاشی جدید برای مقابله با نیروهای رژیم ایران، در خط مقدم قرار داده شوند...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر