جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ آذر ۲۶, یکشنبه

واکنشهای هراسان دیکتاتوری آخوندی در قبال مصوبات کنگره آمریکا و کنفرانس مطبوعاتی نیکی هیلی

لينك به منبع:
واکنش هراسان رژیم در قبال کنفرانس مطبوعاتی نیکی هیلی

واکنش هراسان رژیم در قبال کنفرانس مطبوعاتی نیکی هیلی


خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا - 25آذر 96) تحت عنوان «خواب آشفته ائتلاف علیه (نظام) » نوشت: سفیرآمریکا در سازمان ملل از هنگامی که به این سمت منصوب شد برای (نظام) شمشیر را از رو بست و در ابراز دشمنی چیزی کم نگذاشت. اگر نمایش نیکی هیلی پیش برود و با عوامل دیگری عجین شود، یک پروژه چند منظوره خواهد شد که برجام به عمد یا در عمل لغو می‌شود، تحریم‌های دوجانبه آمریکا آغاز می‌شود و ترامپ اعلام می‌دارد همان‌طور که قول داده بود برجام را لغو کرده است.

در همین رابطه روزنامه سپاه پاسداران (جوان 25آذر 96) نیز نوشت: شوک‌های چهار روز اخیر محور آمریکا- اروپا علیه (نظام) نه تنها باقیمانده بنای فرسوده توافق هسته‌یی را منهدم می‌کند بلکه پیامدهای حقوقی آن، (ما) را در عرصه بین‌المللی تا مرز صدور قطعنامه‌های فصل هفتمی و صدور مجوز حمله نظامی سوق می‌دهد.
سپاه پاسداران در ادامه با وحشت نوشت: اروپا و آمریکایی‌ها به سه دلیل امیدوارند:
1 - با «تفسیر یک‌جانبه» از مفاد برجام ـ قطعنامه 2231 (ادعای پارلمان اروپا و موگرینی) ؛
2ـ ایجاد رویه‌های حقوقی ضد (نظام) با هدف صدور قطعنامه‌های فصل هفتمی
3ـ سندسازی سیاسی ـ حقوقی و رونمایی نیکی هیلی از لاشه یک موشک و هم‌چنین وضع هزینه‌های فراهسته‌یی حقوقی گسترده‌ علیه نظام.

کیهان خامنه‌ای 25آذر 96 با طعنه به دولت روحانی در رابطه با شکست برجام نوشت: برخی از دولتمردان مدعی بودند که به واسطه برجام میان اروپا و آمریکا شکاف ایجاد شده است. اما این ادعا هیچگاه رنگ واقعیت به خود نگرفت.
پارلمان اروپا روز چهارشنبه هفته گذشته از (نظام) خواست وارد فعالیت‌های مرتبط با برنامه موشکهای بالستیک نشود.

روزنامه سپاه پاسداران - جوان 25آذر 96 نیز در مورد آینده برجام نوشت: توافق هسته‌یی طی هفته‌های آینده با چالشی جدی روبه‌رو خواهد بود. در حالی که کنگره آمریکا با تصویب طرح ممنوعیت فروش هواپیما به (ما)، قصد دارد بدون خروج از برجام، کاخ سفید را به سمت نقض آن هدایت کند، تصمیم ماه آینده ترامپ در ادامه این رویکرد، کلیدی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر