جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آذر ۳۰, سه‌شنبه

روزنامه حکومتی جوان: سر تا ته منشور رئیس‌جمهور، عوامگرایانه و فرافکنی بود

لينك به منبع:
گسترش فقر در جامعه ایران

گسترش فقر در جامعه ایران


به دنبال اعلام منشورحقوق شهروندی توسط آخوند روحانی، وی با حملات گسترده‌یی چه از جانب باند مخالف و چه توسط باند خودش روبه‌رو شد.

روزنامه جوان از باند خامنه‌ای 30آذر 95 در جنگ و جدال باندی در رابطه با این اقدام آخوند روحانی نوشته است: «رئیس محترم جمهور دیروز از منشوری رونمایی کرد که سر تا ته آن عوامگرایانه و فرافکنی بود. در شرایطی که میلیونها نفر در اثر سوءمدیریت در حوزه اقتصاد، زیر خط فقر هستند و آسیب‌های اجتماعی در حال نزدیک شدن به بحران است، آقای روحانی برای عموم شهروندان ایرانی پیامک دسترسی به منشور حقوق شهروندی ارسال کرده‌اند!»

جوان نویس سپس اضافه می‌کند: «پیامک رئیس‌جمهور دیروز و در ماه‌های پایانی مانده به انتخابات به دست برخی از 11 میلیون حاشیه‌نشین و 11 میلیون بیکار و 12 میلیون جوان ازدواج نکرده و صدها هزار فارغ‌التحصیل بدون شغل رسید. البته به دست برخی از آنها نیز که اصولاً گوشی همراهی ندارند، نرسید و رئیس‌جمهور هیچ پیامی و حتی پیامکی برای این گروه نداشت، مثلاً 4 میلیون کودک بازمانده از تحصیل پیام رئیس‌جمهور را نگرفتند.»

این نوشته سپس تمام اقدام روحانی را کاغذبازی و نمایشی خوانده است: «در چنین شرایطی که همه کالاهای اساسی مردم با گرانی مفرط روبه‌رو شده‌اند، چه جایی برای پرداختن «کاغذی و نمایشی» به حقوق شهروندی باقی می‌ماند‌ ؟! اساساً مگر حقوق شهروندی چیزی غیر از همین موارد است؟ مردمی که هر روز جیبشان خالی‌تر می‌شود، منشور کاغذی حقوق شهروندی به چه دردشان می‌خورد؟!»
این روزنامه در نهایت هم روحانی را عوامفریب خوانده و افزوده است: «گویا دولت خود را به خواب خرگوشی زده و همه هم و غم خود را معطوف به انتخابات اردیبهشت ماه کرده است. هیچ خبری از پیگیری مطالبات اصلی مردم و معضلات اساسی جامعه نیست و به جای آن در پاستور جلسات انتخاباتی آقای روحانی برگزار می‌شود!... در شرایطی که میلیونها ایرانی اسیر وضعیت بد اقتصادی و اجتماعی به بار آمده در اثر سیاستهای غلط دولت هستند، رئیس دولت از متنی کاغذی، بی‌خاصیت و تکراری به نام منشور حقوق شهروندی رونمایی کند؟!».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر