جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آذر ۳۰, سه‌شنبه

هندوانه در شب یلدا به کیلویی ۲۵۰۰ تومان و انار به کیلویی ۶هزار تومان رسید

لينك به منبع:
گران شدن هندوانه و انار در شب یلدا

گران شدن هندوانه و انار در شب یلدا


روز سه‌شنبه 30آذر95 و با نزدیک شدن شب یلدا افزایش قیمت میو‌ه‌های مورد استفاده در این شب به‌ویژه هندوانه به‌صورت لحظه‌ای شده به‌طوری که هر کیلو گرم هندوانه از صبح سه‌شنبه به‌طور متوسط افزایش ۵۰۰ تومانی را در مقایسه با عصر روز گذشته داشته است.

قیمت میوه‌های معمول شب یلدا در روزهای منتهی به این شب به‌صورت ساعتی عوض می‌شود و روند صعودی در سایه عدم نظارت‌های مسئولان گرفته است.

عصر روز گذشته هر کیلوگرم هندوانه در سطح خرده‌فروشی حدود 2 هزار تومان به فروش می‌رسید به‌طوری‌ که در خیابان جمال‌زاده شمالی هر کیلوگرم هندوانه تازه جنوب (با پوست سفید) 1900 تومان تا 1950 تومان قیمت داشت اما قیمت امروز این محصول در همین منطقه به 2 هزار و 500 تومان در هر کیلوگرم رسیده است.

هر کیلوگرم انار نیز در سطح خرده‌فروشی با توجه به کیفیت و اندازه آن 4 هزار تومان تا 6 هزار تومان قیمت دارد که در مقایسه با روزهای گذشته قیمت این محصول به‌شدت افزایش ‌یافته است.

روز دوشنبه 29آذر رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: در شب یلدا، در نخودچی، فندق وبادام هندی افزایش 100درصدی قیمت وجود دارد!

این در حالی است که آخوند روحانی روز دوشنبه 29آذر گفت: «امروز در آخرین سال دولت یازدهم خوشحالم که مردم ما شاهد تورم تک رقمی هستند!».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر