جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۱۵, جمعه

آخوند احمد خاتمی: بعضی‌ها جوری انتقاد می‌کنند که خروجی‌اش زیر سؤال بردن نظامه!

لينك به منبع:
آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه ای در تهران

آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه ای در تهران


آخوند احمد خاتمی در جمعه‌بازار این هفته از عواقب درگیریهای باندی ابراز نگرانی کرد و گفت: صاحبان تاثیر، اهل قلم، اهل خطابه در امید مردم بدمید، نه در نا امیدی. یک جوری حرف نزنید که دشمن به اجماع مرکب برسد. اجماع مرکب اینه، یه جوری همدیگر را انتقاد باران کنیم که سرانجام نظام زیر سؤال برود. بگویند ببینید اینها را که ما نمی‌گیم، خودشون دارن میگن. این دولت بگه دولت قبل کشور را ویرانه کرد. دولت بعدی هم بیاد این دولت را هوا کنه، بگه اینها چنین و چنان. خروجی‌اش جز اجماع مرکب هست، که بگوید اینها خودشون دارند اعتراف می‌کنند که چنین و چنان است. این‌طور حرف نزنید. انتقاد به مسئولان آری، ولی بعضی‌ها یه جوری انتقاد می‌کنند که خروجی‌اش این است که نظام زیر سؤال برود.

آخوند احمد خاتمی در نمایش جمعه تهران همچنین از آزمایش موشکی دفاع کرد و گفت:
ما در دنیای گرگها زندگی می‌کنیم، گرگهایی مثل دولت استکباری آمریکا، در این دنیای گرگها، ما سلاح نداشته باشیم، آنها هر غلطی می‌خواهند بکنند، هیهات، هرگز این قصه اتفاق نخواهد افتاد، تو برجام هم همان‌گونه که مسئولان ما گفتن یک کلمه راجع به این‌که ما رزمایش موشکی نداشته باشیم نیست، میگن نقض برجامه، اگر می‌خواهید یک ناقض برجام پیدا کنید، آن آمریکاست، تجدید تحریم اخیر 10ساله به تصریح مسئولان نظام ما نقض عهد صریح برجام بود، .

وی افشای پرده‌پوشی و جنایات رژیم توسط مردم در فاجعه پلاسکو را رذیلانه خواند و وقیحانه گفت: «در رذیلانه‌ترین کاری که در طول این 10روز انجام شد، نشر شایعات، نشر اکاذیب بود در فضای مجازی که با کمال بی‌رحمی صورت می‌گرفت و استفاده ابزاری، استفاده جناحی سیاسی از مسأله‌ای که باید نگاه ملی به آن داشت»

آخوند احمد خاتمی جنگ گرگها در مرگ رفسنجانی را مانور وحدت خواند و نسبت به باند رقیب هشدار داد و گفت: «انصافا صحنه تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صحنه وحدت بود، مانور وحدت بود و عرض می‌کنم که این مانور مانور جدا ستودنی بود، رزمایش بود، انتظار اینه، بعضیها این مانور وحدت رو تبدیل به مانور تفرقه نکنن، استفاده ابزاری کردن از آقای هاشمی رفسنجانی یعنی مانور وحدت رو تبدیل به مانور تفرقه کردن، آن‌چنان که استفاده ابزاری از امام غلطه، آن‌چنان که استفاده ابزاری از مقام معظم رهبری غلطه، استفاده ابزاری از شخصیتهای ملی این کشور، ناخواسته ضایع کردن آنهاست، آنها که واقعاً دوست آقای هاشمی رفسنجانی هستن، باید در مقابل حرکات تفرقه‌افکنانه بایستند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر