جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ مهر ۱۶, جمعه

آخوند علم الهدی: یک عده جریانهای سیاسی، می‌خواهند در انتخابات، دنبال سر خودشان قشر لائیک را راه بیندازند

لينك به منبع:
آخوند علم الهدی

آخوند علم الهدی


آخوند علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در خراسان رضوی باند رفسنجانی – روحانی را یکعده جریانهای سیاسی دانست که مانع اجرای نهی از منکر هستند و می‌خواهند در انتخابات دنبال سر خودشان اردوی قشر لائیک راه بیندازند.
وی که در نمایش جمعه این هفته مشهد سخنرانی می‌کرد گفت: «امروز در جامعه ما، مانع اصلی نهی از منکر چیست؟ همه می‌خواهد امربه‌معروف و نهی از منکر کنند، مانع اصلی اجرای این قضیه چیست؟ ترس است؟ امروز که در این جامعه با این شرایط حکومت و نظام، ترس معنا ندارد، مانع اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر، جریانهای سیاسی هستند؛ یک عده جریانهای سیاسی که می‌خواهند از قشر لائیک، از قشر لاابالی، از قشر بی‌بندوبار برای خودشان اردو درست کنند، در انتخابات دنبال سر خودشان این اردوی قشر لائیک را راه بیندازند، این‌ها مانع نهی از منکر هستند، تا یک نفر نهی از منکر می‌کند، در فضای مجازی، در فضای حقیقی، در مطبوعات، اهانت می‌کنند، جسارت می‌کنند، اتهام می‌زنند، استهزاء می‌کنند، چرا؟ به‌عنوان حمایت از لاابالی‌گریها و فسق و فجورهای مردم لاابالی و بی‌بندوبار در کشور که از آنان یک لشکر در عرصه قدرت‌یابی خودشان، برای خودشان بسازند».

عضو خبرگان ارتجاع افزود: «این‌ها درصدد این هستند که فسق و فجور را ترویج کنند ولو در کانون مرجعیت و روحانیت، حوزه علمیه قم، فسق و فجوری راه بیندازند که نمونه‌اش در شهرهای دیگر نبوده، این‌ها می‌خواهند یک جریانی به وجود بیاورند که لامذهبی، بی‌دینی، بی‌بندوباری یک‌طرف بایستد، دین یک‌طرف بایستد و این بی‌بندوبار‌ها بیایند به‌عنوان یک جبهه قطب دوم در مقابل دین‌دار‌ها بایستند، آنان از بی‌بندوبار‌ها استفاده کنند و قدرت را به دست بگیرند والا در شهر قم این بلوا راه‌انداختن ندارد.»

آخوند علم‌الهدی گفت: قبل از پیروزی انقلاب، در دوران نظام ستم‌شاهی، زنان بی‌حجاب وارد قم که می‌شدند، چادر سرشان می‌کردند، آن‌وقت در چنین قمی که کانون انقلاب است، شما می‌آیید چنین فسق و فجوری راه می‌اندازید؟ این حساب‌شده است، این جریانها مانع نهی از منکر هستند و شما مردم با تمام قدرت بایستید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر