جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ شهریور ۳۱, چهارشنبه

الخلیج آنلاین: محکوم کردن رژیم آخوندی در مقابل سازمان ملل متحد

لينك به منبع:
تظاهرات حامیان مقاومت در مقابل مقر سازمان ملل‌متحد در نیویورک

تظاهرات حامیان مقاومت در مقابل مقر سازمان ملل‌متحد در نیویورک


الخلیج آنلاین وابسته به عربستان در گزارشی از تظاهرات حامیان مقاومت در مقابل مقر سازمان ملل‌متحد در نیویورک نوشت: «صدها تظاهر کننده ایرانی روز سه‌شنبه تظاهراتی در محکوم کردن شرکت حسن روحانی و معاونین وی در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل‌متحد برگزار کردند.

فعالان سوری و ایرانی در حلب و نیویورک تجمعی با عنوان ”نه به روحانی“ ترتیب دادند و پلاکاردهایی حمل کرده و به‌خاطر قتل‌عامهای خونین و محاکمات ساختگی و اعدام هزار نفر بی‌گناه توسط رژیم ایران، خواستار محاکمه رژیم ایران شدند.

تظاهر کنندگان عکسها و ماکتهایی از روحانی که روی آنها دندانهای نیش خون‌آشام نقاشی شده بود و علاوه بر این عکسهای زندانیان و کسانی که مخفیانه و بدون انجام محاکمات عادلانه اعدام شده بودند را حمل می‌کردند.

این تظاهر کنندگان که در میان آنها فعالان آمریکایی هم بودند گفتند ”رژیم آخوندها منبع تروریسم در خاورمیانه و جهان است و دهها هزار نفر از شهروندان ایران را اعدام کرد و در کشتار صده‌ها هزار سوری مشارکت داشته است“.

فعالان ایران و آمریکایی تأکید کردند توافق اتمی ”نه تنها فعالیتهای تروریستی رژیم ایران در جهان را متوقف نکرده است بلکه باعث افزایش آن گردیده است و این رژیم را متهم کردند که دست به صدور تروریسم و تهدید و دخالت در امور داخلی کشورهای خلیج و عرب می‌زند“ و بر ضرورت تحت پیگرد قرار گرفتن این رژیم تأکید نمودند.

این منبع افزود: «روزنامه ”سبق“ عربستان از مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران نقل کرد که: تا زمانی که آمریکا به سران رژیم ایران که بانکدار مرکزی تروریسم هستند، اجازه ورود به این کشور را می‌دهد به این معنی است که در ”مقابل اراده مردم ایران که خواستار آزادی و دموکراسی هستند، ایستاده است“.

مریم رجوی اضافه کرد: روحانی نماینده مردم ایران نیست و وی دشمن ایرانیان است و در تمامی جنایتهای این رژیم سهیم است کما این‌که کارنامه دوره ریاست‌جمهوری او پر از کشتار و انهدام و تاراج دادن ثروتهای مردم ایران است“.

رجوی اشاره کرد روحانی در پشتیبانی از بشار اسد و جنگ‌افروزی در منطقه و حمایت از دیکتاتوری بی‌رحم بشار اسد و جنگ‌افروزی در منطقه و تکثیر و آزمایش موشکهای بالستیک، که نقض قطعنامه شورای امنیت است و همچنین فرو بردن کشور در رکود و بیکاری و فقر مشارکت دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر