جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ شهریور ۳۱, چهارشنبه

پاسدار رحیم صفوی: ما برای عمق بخشی به دفاع و امنیت‌مان به سوریه و عراق رفتیم

لينك به منبع:
پاسدار رحیم صفوی

پاسدار رحیم صفوی


پاسدار رحیم صفوی مشاور نظامی ولی‌فقیه ارتجاع روز چهارشنبه در مصاحبه با تلویزیون رژیم به دفاع از اعزام پاسدار به سوریه و عراق پرداخت و گفت: «در حقیقت برای دفاع از امنیت ملی‌مان به کمک سوریها و یا عراقیها رفتیم اگر ما به کمک آنها نمی‌رفتیم و این نیروهای تروریستی را در سوریه و عراق سرکوب نمی‌کردیم آنها از مرزهای ما وارد کشور ما می‌شدند عقل به ما حکم می‌کرد که قبل از این‌که دشمن وارد مرزهای ما بشود، آنطرف مرزها آنها را منهدم کنیم. شاید آنها می‌خواستند بعد از سوریه و عراق به سمت ایران بیایند ما دقیقاً در جهت عمق بخشی به دفاع و امنیت‌مان داریم کمک می‌کنیم و این کمکها یک کمکی است عقلانی و مدبرانه و آینده نگرانه هست.

وی به تهدید تروریستی کشورهای منطقه پرداخت و گفت: «ما در مقابل هر تهدید نظامی که بخواهند برای ما مشکل ساز باشند قدرت دفاع از خودمان را داریم و قدرت دفاع ما محدود به منطقه خلیج فارس و مرزهای ما نخواهد شد، اگر دشمنانی ما را تهدید نظامی بکنند آنسوی مرزها آنها را با مشکلات بزرگتری مواجه خواهیم کرد».

پاسدار رحیم صفوی در پاسخ به این سؤال که آیا این فقط متکی به تسلیحات است گفت: «ممکن است چیزهای دیگری هم باشد، ما الآن دست خودمان را رو نمی‌کنیم».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر