جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۱۹, چهارشنبه

خودکشی ۲دختر ۱۵ساله و ۱۶ساله


خودکشی دختر 15ساله

خودکشی دختر 15ساله


روز سه‌شنبه 18خرداد یک دختر 15ساله در شهرک بهاران سنندج با پرتاب کردن خود از پنجره طبقه پنجم ساختمان مسکونی، به پایین، دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت.

روز سه‌شنبه 18خرداد همچنین یک دختر 16ساله دانش‌آموز سال سوم، در یک حرکت اعتراضی، در یکی از دبیرستانهاى دخترانه، واقع در شهرک غرب تهران، پس از آخرین امتحان دست به خودکشی زد و جان باخت.

خودکشی 18 دانش‌آموز طی یک سال

افزایش خودکشی به‌خصوص در میان دختران دانش‌آموز، ناشی از محرومیت و فشار اجتماعی توسط آخوندهای زن‌ستیز می‌باشد. به اعتراف کارگزاران رژیم خودکشیها در ملأعام اعتراض به وضع موجود است. در حالی که سال تحصیلی به پایان می‌رسد، گزارشها حاکی است 17دانش آموز طی این مدت دست به خودکشی زده‌اند از جمله:

۳۰ خرداد ۹۴در تهران، مجید ۱۴ ساله دانش‌آموز مدرسه نمونه دولتی تهران، با سیم برق خود را از تراس حلق‌آویز کرد و روز بعد به‌دلیل آسیب مغزی جان سپرد.
۳۰ تیر ۹۴ در آذربایجان غربی دختری ۱۸ ساله، دانش‌آموز رشته تجربی در محله شهرک فرهنگیان شهرستان بوکان، با پرت کردن خود از طبقه سوم خانه، به زندگی‌اش پایان داد.
۱۴ شهریور در لرستان ۹۴، امیر دانش‌آموز ۱۴ ساله یکی از مدارس لرستان، با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.
۱۸ مهر در تهران ۹۴، پریناز ۱۳ ساله خود را از میان نرده‌های پل عابر در شرق تهران به پایین پرتاب کرد و پس از برخورد با اتوبوس جان باخت.

۴ آبان در آذربایجان غربی «هاوری. ق» دانش‌آموز ۱۱ ساله، ساکن محله تاج‌الدین در شهرستان اشنویه، جلوی آینه خود را دار زد و جان سپرد.

۷ آبان در تهران دانش‌آموز پنجم ابتدایی در محله خلیج‌فارس تهران به وسیله روسری، خودش را از میله بارفیکس ـ حلق‌آویز کرد و جان سپرد.
۱۷ آبان در مازندران، «مهرشاد. ت» دانش‌آموز ۱۴ ساله ساکن شهر «رستم‌کلا» خود را از پنکه سقفی خانه حلق‌آویز کرد و جان سپرد.

۲۷ آبان در خراسان جنوبی، دانش‌آموز ۱۶ ساله مدرسه شبانه‌روزی موسوم به مطهری، در آبیز شهرستان زیر کوه، خود را به نرده‌های پشت خوابگاه حلق‌آویز کرد و جان داد.
۲۶ آذر در خراسان شمالی، «سجاد. غ» ۱۵ ساله، دانش‌آموز دوم دبیرستان یکی از مدارس شبانه‌روزی در روستای کهنه جلگه مانه و سملقان، خود را در آغل گوسفندان حلق‌آویز کرد و به زندگی خود پایان داد.
۷ دی در یزد، «الف ـ ع» دانش‌آموز ۱۳ ساله مدرسه نمونه دولتی بافق یزد، خود را به میله بارفیکس اتاق حلق‌آویز کرد و جان سپرد.
۱۹ دی در تهران، پسر ۱۱ ساله‌ای در تهران با حلق‌آویز کردن، خود را از چارچوب در بالکن به وسیله روسری مادرش حلق آویز کرد و به زندگی خود پایان داد..
۲۲ دی ۹۴ در یزد، یک دختر دانش‌آموز خود را از آخرین طبقه آپارتمان به پایین پرتاب کرد.
۳ بهمن در کرمانشاه، دانش‌آموز پایه هشتم، قبل از آغاز زنگ تفریح اول از معلم برای استفاده از سرویس بهداشتی اجازه می‌گیرد و قبل از ورود سایر دانش‌آموزان به محوطه حیاط مدرسه خود را در سرویس بهداشتی حلق آویز می‌کند.
۲۸ اردیبهشت ۹۵ در مشهد، یک دانش‌آموز دختر ۱۲ ساله خود را از طبقه چهارم ساختمان به پایین پرتاب کرد و جان باخت.

۳۰ اردیبهشت ۹۵ در مشهد، دختری ۱۸ ساله خود را حلق‌آویز کرد.

۱۱ خرداد ۹۵ در تهران؛ دختر ۱۴ ساله بعد از تعطیلی از مدرسه خود را حلق‌آویز کرد. این دانش‌آموز کلاس هشتم وقتی از مدرسه به خانه بازگشت، اقدام به خودکشی کرده بود.
۱۸ خرداد ۹۵ در تهران؛ دانش‌آموز دوم دبیرستان، خود را در سرویس بهداشتی مدرسه حلق آویز می‌کند.

و 18خرداد یک دختر 15ساله در شهرک بهاران سنندج با پرتاب کردن خود از پنجره طبقه پنجم ساختمان مسکونی اشان، به پایین، دست به خودکشی زن و جان باخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر