جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

نظرات مردم خان شیخون بعد از ضربه موشکی آمریکا

لينك به منبع:
 مردم خان شیخون گفتند ضربات باید در خانه بشار اسد باشد

مردم خان شیخون گفتند ضربات باید در خانه بشار اسد باشد


مردم خان شیخون بعد از ضربه موشکی آمریکا به فرودگاه رژیم اسد خواستار ضربات بیشتر بر رژیم اسد هستند:
خبرنگار مستقل سوری، هادی عبدالله به میان مردم خان‌شیخون که هدف بمباران شیمیایی قرار رفته است تا نظرات آنان را در مورد حمله موشکی آمریکا به رژیم اسد جویا شود.

یک شهروند:
ضربات باید در خانه بشار اسد باشد یا در ساحل سوریه و مرکز شبیحه در فرودگاه حمیمیم و یا این‌که دمشق - پایتخت- را بمباران کنند.

این ضربات بایستی مدتها قبل انجام می‌شد نه الان.. در بمباران شیمیایی اخیر بیشتر قربانیان کودکان بودند. خبر این حمله ‌این شیرین‌ترین خبری بود که از ابتدای انقلاب سوریه شنیدم. مهم این است که تمامی فرودگاههای رژیم اسد هدف قرار گیرند. هواپیماها بیشترین تلفات را از مردم می‌گیرند. پیام من به دولت ترامپ این است ضربه زدن به رژیم اسد شیرین‌ترین خبر برای مردم سوریه است.

یک شهروند:
ضربه خوبی بود اما این کافی نیست باید تمامی فرودگاهها هدف قرار گیرند زیرا رژیم اسد هربار از کودکان و زنان و سالخوردگان انتقام می‌گیرد. باید همه فرودگاهها را بمباران کنند.

خدا، رژیم اسد را به سزای عملش رساند. من خیلی خوشحال هستم. این ضربه کافی نیست. سرنگونی اسد برای ما کافی است.

یک شهروند:
شکی نیست که ما از این ضربه خوشحال شدیم. ... . خوشحالی ما وقتی کامل می‌شود که کل رژیم بشار اسد را جمع کنند. ... اگر می‌خواهند رژیم را به زیر بکشند باید تمامی پایگاهها نظامی را نابود کنند.

نمی‌شود که ما با ابزار جنایت مقابله کنیم اما با جنایتکار کاری نداشته باشیم. ... باید جنایتکاری که در دمشق نشسته را به زیر کشید. باید او را بمباران کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر