جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

سی.ان.ان:‌ نیاز به استراتژی گسترده‌تر علیه رژیم اسد داریم

لينك به منبع:
سناتور جان مک‌کین - آرشیو

سناتور جان مک‌کین - آرشیو



در واکنش به سخنان هیلاری کلینتون که خواستار اقدام بیشتر علیه رژیم اسد شده است، سناتور مک‌کین می‌گوید ای کاش دولت اوباما به توصیه من و باب گیتس و پترائوس در مورد سوریه گوش می‌کرد.

هیلاری کلینتون: اقدامی که در سوریه صورت گرفت بایستی با یک استراتژی گسترده‌تر دنبال شود تا به جنگ داخلی سوریه خاتمه داده شود.
من امیدوارم این دولت به گونه‌یی پیش برود که هم از نظر استراتژیکی و هم سازگاری‌اش با ارزشهایمان، هم راستا باشد. من همچنین امیدوارم که آنها دریابند ما نمی‌توانیم در یک بار نفس کشیدن صحبت از حفاظت از کودکان سوری بکنیم و در نفس بعدی، درهای آمریکا را بر روی آنها ببندیم.

سناتور مک‌کین رئیس کمیته نیروهای مسلح آمریکا: اولین واکنش من به این سخنان هیلاری کلینتون این است که‌ای کاشک اوباما توصیه من، باب گیتس و پترا‌ئوس را که در 2013 به او ارائه کردیم می‌پذیرفت تا بعد ما در این مورد نگرانی نداشته باشیم.
دوم... بگذارید مناطق امنی که ما در تمام این سالیان از آن دفاع می‌کردیم و هیلاری کلینتون هم به رئیس‌جمهور آمریکا توصیه می‌کرد، ایجاد کنیم تا این پناهجویان بتوانند به آنجا بروند...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر