جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۱۳, چهارشنبه

آخوند یزدی: می‌خواهند با عناوین خاص، حوزه را به سمت فراموشی ریشه‌های انقلاب حرکت دهند!

لينك به منبع:
آخوند محمد یزدی

آخوند محمد یزدی


رسالت ارگان باند فاشیستی موتلفه 13بهمن 95 صحبتهای آخوند یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را در رابطه با وضعیت حوزه آخوندی نقل کرده است.

آخوند یزدی با وحشت و نگرانی گفته است: «دشمن برای برگرداندن حوزه به دوران قبل از انقلاب برنامه دارد».

وی سپس با تأکید بر لزوم رعایت منویات خامنه‌ای، روشن ساخت که چگونه طلسم خامنه‌ای در حوزه قم هم شکسته شده: یزدی «با بیان این‌که معنی ولایت و قبول داشتن ولی امر تنها بر اطاعت از اوامر ولایی او خلاصه نمی‌شود، اضافه کرد: آدمی باید به آنچه که مورد رضای ولی امر بوده و مورد پسند ایشان است، عمل کرده و رضایت ایشان را جلب کند».

و در همین رابطه ادامه داده: «بحث ولایت‌فقیه به‌عنوان بحثی صرفاً تئوری نبوده و اجرایی و عملی است که باید در منظر و مرآی حاکمیت به‌طور کامل احساس و دیده شود».

آخوند یزدی بعد از التماس و درخواست برای اهمیت دادن به خامنه‌ای نگرانی اصلی را بیان کرد: «نگرانی که در میان بسیاری از دلسوزان وجود دارد، این است که گویا روند عمومی حوزه، به‌گونه‌یی پیش می‌رود؛ که می‌خواهند با عناوین خاص حوزه را به دوران قبل از انقلاب برگردانده و روند عمومی حوزه را به سمت فراموشی ریشه‌های انقلاب حرکت دهند».

و در همین رابطه اضافه کرد: «اگر به تمام ارکان حوزه‌های علمیه توجه نداشته باشیم، طولی نخواهد کشید که برخی نادانان با اسم استقلال، حوزه را به حوزه قبل از پیروزی انقلاب برمی‌گردانند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر