جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۱۳, چهارشنبه

دغلکاری در موشک‌پرانی

لينك به منبع:
تشکیل جلسه شورای امنیت  برای بررسی موشک پرانی رژیم آخوندی - آرشيو

تشکیل جلسه شورای امنیت برای بررسی موشک پرانی رژیم آخوندی - آرشيو


شورای امنیت سازمان ملل‌متحد برای بررسی آزمایش موشکی جدید رژیم آخوندی جلسه اضطراری تشکیل می‌دهد.

این جلسه اضطراری به‌درخواست آمریکا، عضو دائم شورا، روز ١٢ بهمن (٣١ ژانویه) برگزار می‌شود. مقامات آمریکایی گفتند که رژیم ایران در روز یکشنبه به انجام آزمایش موشکی مبادرت کرده و لازم است شورای امنیت این اقدام را در چارچوب قطعنامه‌های مصوب این شورا، مورد مذاکره قرار دهد.

اما ببینیم قطعنامه شورای امنیت در این رابطه چه‌ می‌گوید. قطعنامه شماره ٢٢٣١ به صراحت رژیم آخوندی را از پیگیری برنامه موشکی بالستیک منع کرده است. پاراگراف سوم ضمیمه 'ب' قطعنامه شماره ٢٢٣١ از رژیم آخوندی می‌خواهد به مدت هشت سال از فعالیت‌های مرتبط با موشکهای بالستیک قادر به حمل کلاهک هسته‌یی که شامل فنآوری سکوهای پرتاب آنها هم می‌شود، اجتناب ورزد.
حالا دغلکاری ولی‌فقیه زهرخورده، سرکردگان نظام کمرشکسته و پاسداران ریزشی و بریده را ببینید که می‌گویند موشک آنها قادر به حمل کلاهک هسته‌یی نیست. در حالیکه وزیر خارجه‌ی فرانسه در تهران از موشک‌پرانی رژیم اظهار نگرانی می‌کرد و می‌گفت که: «آزمایش موشکی ”مخالف هدف“ قطعنامه است؛ در همان حال جواد ظریف، وزیر خارجه‌ی آخوند حسن روحانی که هنوز در غم از دست دادن جان کری است، گفت که این موشکها نمی‌توانند کلاهک هسته‌یی حمل کنند.

اما ببینیم در برابر این دغلکاری آشکار رژیم پوسیده آخوندی واقعیت چیست؟

واقعیت این است که به گفته کارشناسان ناظر بر تحریم، این موشکها توان حمل کلاهک هسته‌یی را دارند. چرا که آنها از نسل جدید موشکهای بالستیک زمین به زمین هستند که برد آنها ۱۷۰۰ کیلومتر و وزن کلاهک آن تا ۷۵۰ کیلوگرم است.

از سوی دیگر تیم کارشناسان ناظر بر تحریمهای رژیم آخوندی، در آخرین گزارش خود ذکر کرده‌اند که موشکهایی که بتوانند بار مفید ۵۰۰ کیلوگرمی را تا بُرد ۳۰۰ کیلومتر حمل کنند به‌عنوان موشکهای دارای قابلیت حمل کلاهک هسته‌یی به‌شمار می‌روند. بر اساس ارزیابی این تیم، برد موشک عماد بیش از هزار کیلومتر و قابلیت حمل بار مفید آن نیز بیشتر از هزار کیلوگرم است. وانگهی در قطعنامه ٢٢٣١ آمده است که غیر از توانایی حمل کلاهک اتمی، حتی فنآوری سکوهای پرتاب هم نقض قطعنامه شمرده می‌شود.

بنابراین بر اساس تعاریف بین‌المللی، موشکهای بالستیک میان‌برد به بالا، ماهیتا دارای این قابلیت هستند و زیر مجموعه ‌این بند قرار می‌گیرند، فارغ از این‌که اصلاً چه قصدی در پشت پرتاب کردن آنها وجود داشته باشد.

سایت حکومتی فرارو در اینباره می‌گوید: «… هیأت ناظر بر تحریمهای ایران در سازمان ملل‌متحد اواسط دسامبر نتیجه‌گیری کرد که آزمایش موشک هدایت‌شونده بالستیک 'عماد' در ماه اکتبر، که توانایی حمل کلاهک هسته‌یی را دارد، ناقض قطعنامه‌ی شورای امنیت سازمان ملل است». (سایت فرارو- 10 دی 1394)

این‌جاست که قبای آخوندها لای پره موشکها گیر کرده و هر چه می‌خواهد با دغلکاری و هوچیگری از این مخمصه نجات پیدا کند، فایده‌یی ندارد و بیشتر در چرخدنده‌های موشک خودساخته گیر می‌کند. آخر از همان روز که مقاومت ایران پته فعالیت‌های پنهانی ساخت بمب اتمی این رژیم را بر روی آب ریخت و دستش را رو کرد، از آن تاریخ تاکنون روزگار بر این رژیم فاشیستی، تار و سیاه شده و تنها می‌تواند صورت عبوس و چروکیده خود را با سیلی پرتاب موشک سرخ نگه دارد… اما نگو که دارد از شدت حرارت و سوزش کباب و جزغاله می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر