جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۱۷, یکشنبه

پاسدار بدسگال در حوزه انتگرال!

لينك به منبع:
پاسدار سلامی

پاسدار سلامی


ابتدا به این گزارش از خبرگزاری حکومتی تسنیم که چند روز پیش منتشر شد، توجه کنید:
«… پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در جشنواره (ضد) امام علی:
در حوزه تولید موشکهای بالستیک برای اهداف متحرک باید بگویم که ما جزو کشورهای انگشت‌شماری هستیم که به این علوم دسترسی پیدا کرده‌ایم». (خبرگزاری تسنیم- 10بهمن95)

از این قمپز درکردن این خرمهره سپاه ارتجاع که بگذریم، او اصلاً از این‌که رژیم قرون‌وسطایی آخوندی چه رکوردهایی در دیگر زمینه‌ها زده است، سخنی به میان نمی‌آورد. مثلاً در زمینه اعتیاد و آمار معتادین، آمار کارتن خوابها، گورخوابها، زیر پل خوابها و توالت خوابها.

«در بین 195 کشور جهان، ایران در بین 10 کشور اول دنیا قرار دارد که بیشترین آمار معتادین را به نسبت جمعیت خود دارد. (سایت بازده ”مجله‌ی کسب و کار“- 31شهریور 95)

«در بین 195 کشور، ایران در بین 7 کشور اول دنیا قرار دارد که سالانه بیشترین شیوع به اعتیاد را دارا می‌باشند». (دانشنامه‌ی ویکی پدیا)

«… دوست ندارم سیاه‌نمایی کنم، اما بر اساس شیوع‌شناسی اعتیادی که خود ستاد در سال 90 انجام داد آمار چهار میلیون مصرف‌کننده در کشور حقیقت دارد…». (علی هاشمی، رئیس کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام- سایت صدای ایران، به‌نقل از روزنامه فرهیختگان- 6تیر 95)

حتماً متوجه هستید که این آدم از کارگزاران مجمع تشخیص مصلحت نظام است که دارد با تشخیص و حفظ مصلحت نظام، آمار معتادین سال 90 را می‌دهد. پس وای به‌حال اعداد و ارقام واقعی.

«… پنج میلیون معتاد به مواد مخدر، آخرین آمار معتادان ایران است که از قول مقامات ذی ربط در مطبوعات ذکر شده است. اگر همین آمار را مبنا قرار دهیم ایران نه فقط بیش از مقطع انقلاب 22بهمن، بلکه در حال حاضر بیشتر از همه کشورهای جهان معتاد دارد…». (مجله الکترونیکی- جمعه 15بهمن 1395)

از این موضوع می‌گذریم و اشاره به سایر رکوردهای جهانی رژیم در حوصله این مقاله نیست. حال ببینیم بقیه صحبتهای پاسدار سلامی چه بود:
- ما باید از روش‌ها و تکنیک‌ها و تاکتیک‌های خاص و نو استفاده کنیم. نوآوری موجب پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس شد.

ظاهراً چند بار شرکت در مراسم زهر خوری نظام ولایت مثل زهرخوران در جنگ ضدمیهنی و زهرخوران در ساخت بمب اتمی، حسابی هوش و حواس او را برده است.

«… با توجه به نامه تکان‌دهنده فرمانده سپاه پاسداران که یکی از دهها گزارش نظامی سیاسی است که بعد از شکست‌های اخیر به این‌جانب رسیده… فرمانده مزبور نوشته است تا پنج سال دیگر ما هیچ پیروزی نداریم… مسئولان جنگ می‌گویند تنها سلاحهایی را که در شکستهای اخیر از دست داده‌ایم به اندازه تمام بودجه‌ای‌ است که برای سپاه و ارتش در سال جاری در نظر گرفته شده بود…». (متن نامه خمینی دجال – منتشر شده توسط خبرگزاری فارس- جمعه 10آذر 91)

از این هم می‌گذریم و ببینیم این پاسدار دیگر چه می‌گوید:
- «سطح و مساحت تفکر سپاه در حوزه اندیشه و پژوهش به ما می‌گوید که همانند انتگرالی که در ریاضی استفاده می‌شود باید تمام حوزه‌های مرتبط با سپاه مولد دانش و پژوهش باشند… حوزه تفکر و اندیشه در سپاه هم از بالا به پایین و هم از پایین به بالا به‌صورت برداری انجام می‌شود».

هر کسی با شنیدن این حرفها فکر می‌کند که گوینده یک دانشمند تراز اول در فیزیک و ریاضی است. اما به‌زودی متوجه می‌شود که او پاسداری است عقده‌یی که از فرط شکستهای دیفرانسیلی و به توان رسیده و از شدت زهر خوردنهای مشتق شده از امام دجال، به چنین یاوه‌گوییهای تصاعدی افتاده است. خواندن روضه انتگرال تنها از این پاسدار بدسگال و بدسرشت غارتگر برمی‌آید. پاسداری که همراه با سایر برادران قاچاقچی سپاه، در واپسین روزهای عمر ننگین خود، به نفسهای آخر و به چنین پرت‌وپلا گویی‌هایی افتاده‌اند. دور نیست که بردار تیز و برنده خشم مردم و مقاومت پیروزمند آنها بر مغز و قلب این تیره‌مغزان سیاه قلب بنشیند و بنیاد آنها را از ریشه براندازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر