جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۱۳, چهارشنبه

مصاحبه فاکس‌ نیوز با دونالد ترامپ

لينك به منبع:
دونالد ترامپ

دونالد ترامپ


دونالد ترامپ طی مصاحبه مشروحی با تلویزیون فاکس‌نیوز برخی مواضع خود را در مورد روابط خارجی تشریح کرد.

فاکس نیوز: در مورد فرمانهای اجرایی درباره سوریه، عراق، ایران، لیبی، سومالی، سودان و یمن توضیح بدهید. آیا بررسی اتباع این کشورها دقیق‌تر می‌شود؟
دونالد ترامپ: کلاً تشدید می‌شود. ما می‌خواهیم بررسیهای دقیق داشته باشیم. می‌خواهیم بررسیهای دقیق در مورد افرادی که به کشورمان وارد می‌شوند داشته باشیم و اگر فکر کنیم که مشکلی هست، دیگر آمدن افراد قرار نیست به این سادگی باشد.
شما می‌توانید به دیگر کشورها نگاه کنید نیس فرانسه را ببینید یا مکانهای مختلف در سراسر اروپا را ببینید. ببینید در آلمان چه خبر است. جنایت بی‌سابقه است. ما نمی‌گذاریم چنین چیزی در این‌جا اتفاق بیفتد.

فاکس نیوز: موضع شما در مورد (انتقال) سفارت آمریکا از تل آویو چیست؟
دونالد ترامپ: من هنوز خواستار آن نیستم.

فاکس نیوز: هنوز نیستید؟ خوب، می‌دانم که شما با ژنرال السیسی صحبت کرده‌اید، آیا شما سخنرانی که او در مورد اسلام افراطی کرد را دیده‌اید؟
دونالد ترامپ: بله

فاکس نیوز: آیا فکر می‌کنید می‌تواند؟
دونالد ترامپ: ما روابط بسیار بسیار خوبی با ژنرال السیسی داریم. ما قرار است روابط بسیار خوبی با مصر داشته باشیم. او در وضعیت سختی قرار گرفته بود. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که من به او علاقمندم.

فاکس نیوز: در مورد ایران، من از صمیم قلب با شما در مورد توافق اتمی ایران موافقم.
دونالد ترامپ: خوب فکر می‌کنم این یکی از بدترین توافقاتی است که من تاکنون دیده‌ام. من فقط این را در حرف نمی‌گویم.

فاکس نیوز: ما به آنها باج دادیم.
دونالد ترامپ: نه، نه، فکر می‌کنم علاوه بر یک و هفت دهم میلیارد دلار که پرداخت باج نقد بوده، 150میلیارد دلار کلاً پرداخت شده است ولی هیچ‌کدام اینها نکته مهمی نیست، به نظر من این توافق بدترین توافقی است که من تاکنون دیده‌ام، جای تعجب دارد که چرا جان کری جلسه مذاکرات را ترک نکرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر