جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۲۳, شنبه

دگردیسی فرصت‌طلبانه در برابر سمبة پرزور

لينك به منبع:
موشکی رژیم

موشکی رژیم


در حالی که آخوند مجتبی ذوالنور عضو مجلس ارتجاع عصر روز شنبه 16بهمن 95 طی سخنانی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی قم گفت: «ایران اسلامی در حوزه موشکی به دستاوردهای گسترده‌یی رسیده است که اگر دشمن یک موشک به سمت ایران شلیک کند تا زمانی که گرد و غبار این موشک بلند نشده، گرد و غبار موشک ایران در تل‌آویو بلند می‌شود».

و در جای دیگر اضافه کرد: «ناوگان پنجم ارتش آمریکا بخشی از بحرین را اشغال کرده و دورترین پایگاه نظامی دشمن در اقیانوس هند مستقر بوده اما این نقاط توسط سامانه‌های موشکی ایران ثبت تیر شده است و در صورتی که خطایی از دشمن سر بزند با خاک یکسان می‌شود».

و در حالی که مرتضی صفاری نطنزی عضو کمیسیون‌ امنیت ‌ملی و سیاست‌ خارجی مجلس ارتجاع در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تروریستی نیروی قدس (تسنیم) گفت: «آزمایش موشکی کشور از سوی ایران تنها برای ارتقاء توان دفاعی کشور است و ارتباطی با مذاکرات هسته‌یی ندارد و این خط قرمز ایران در مذاکرات است» و تأکید کرد: «قطعا مسأله توان دفاعی و موشکی ایران به هیچ‌وجه قابل مذاکره با کشورهای غربی نیست».

در شرایطی که فرمانده نیروی هوافضای سپاه، در یک رجزخوانی توخالی و برای دلخوشکنک دادن به نیروهای ریزشی رژیم گفت: «در صورتی که دشمن دست از پا خطا کند موشکهای ما غرش‌کنان بر سر آنها فرود می‌آیند».

و امام جمعه نمره موقت تهران نیز برای از قافله عقب نماندن در تریبون نمایش جمعه عربده کشید: «آقای ترامپ آیا خجالت نکشیدید گفتید ملت ایران تروریسم هستند؟ اگر مقداری مردانگی داشته باشید باید از ملت ایران عذر‌خواهی کنید. ایرانیان ملت عزیز و شجاعی هستند، بازی با ایران بازی با دم شیر است، حواستان باشد».

...
بله در حالی که به‌دنبال مواضع جدید رئیس‌جمهور آمریکا و اخطار رسمی این کشور به حکومت آخوندی، مهره‌های ریز و درشت نظام به میدان آمدند و هر کدام به نوعی اظهار لحیه کردند، ناگهان شبکه خبری «فاکس نیوز» گزارش داد رژیم ایران از آزمایش موشک موسوم به «سفیر» که ظاهراً در روزهای گذشته آن را آماده پرتاب کرده بود؛ منصرف شده است. این تصمیم رژیم در پی اعمال تحریم‌های جدیدی بود که آمریکا بعد از آزمایش موشک بالستیک موسوم به «خرمشهر» علیه رژیم اعمال کرد.

این مانور دجالیت و عقب‌نشینی مهوع از عربده‌کشی‌های سابق، طبق معمول بی‌سر و صدا صورت گرفت. نمونه این نوع عقب‌نشینی و غلط کردم از مواضع تند و تیز را در جریان نوش جان کردن زهر اتمی نیز از این رژیم دیده شده و تازگی ندارد اما آنچه در این میان مضحک‌تر می‌نماید، دگردیسی فرصت‌طلبانه و تعجیلی، حسین دهقان، وزیر به‌اصطلاح دفاع این رژیم است. این ژنرال- پاسدار ناگهان اعلام کرد: «ادعای جدید آمریکایی‌ها مبنی بر آزمایش جدید موشکی ایران ساختگی و با هدف دشمن‌سازی و ایران‌هراسی است». اظهارات جدید او در حالی عنوان می‌شود که فراموش کرده است که چند روز پیش در گفتگوی اختصاصی با تسنیم در مورد آزمایش موشکی اخیر رژیم گفته است: «آزمایش موشکی موفقیت‌آمیز بوده است»... «اجازه دخالت به هیچ بیگانه‌ای را در امور دفاعی نمی‌دهیم» و «هیچ چیز نمی‌تواند برنامه و اهداف ما را تحت تأثیر قرار دهد».

در این دو تیتر که هر دو را خبرگزاری تروریستی نیروی قدس با هم در یک صفحه سایت درج کرده است، دقت کنید:
«سردار دهقان آزمایش موشکی اخیر کشورمان را موفقیت‌آمیز اعلام کرد» [تسنیم 15بهمن]

«سردار دهقان گفت: ادعای جدید آمریکایی‌ها مبنی بر آزمایش جدید موشکی ایران ساختگی و با هدف دشمن‌سازی و ایران‌هراسی است». [تسنیم 21بهمن]

جل‌الخالق! این چرخش 180 درجه‌یی، این میزان دگردیسی، ناشی از چیست؟ خوب است که طرف، وزیردفاع است و علی‌القاعده به اقتضای شغلش باید یک مقدار استحکام داشته باشد و به بقیه روحیه بدهد. این ژنرال- پاسدار، یا دروغ گوبلزی می‌گوید یا حسابی جا زده و می‌ترسد. البته باید گفت هم دروغ می‌گوید و هم می‌ترسد، درونمایه عربده‌کشی‌ها و یقه‌درانی‌های این‌چنینی چیزی جز هراس دم‌افزون از سرنگونی نیست. در هر حال این نمونه، به‌خوبی وضعیت رژیم را در مرحله کنونی بازتاب می‌کند و نشان می‌دهد که الدروم بالدرومهای سران آن توخالی و بی‌محتواست و وقتی در عمل سمبه را پرزور ببیند از مواضع خود کوتاه می‌آیند و «خط قرمز» های ادعایی خود را به‌راحتی زیرپا می‌گذارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر