جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۱۷, یکشنبه

آخوند ذوالنور: ۳۶ پایگاه نظامی آمریکا در تیررس سامانه‌های موشکی ما قرار دارد

لينك به منبع:
آخوند مجتبی ذوالنور عضو مجلس ارتجاع

آخوند مجتبی ذوالنور عضو مجلس ارتجاع


آخوند مجتبی ذوالنور عضو مجلس ارتجاع عصر روز شنبه 16بهمن95 طی سخنانی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی قم به تهدید توخالی متوسل شد و گفت: ایران اسلامی در حوزه موشکی به دستاوردهای گسترده‌یی رسیده است که اگر دشمن یک موشک به سمت ایران شلیک کند تا زمانی که گرد و غبار این موشک بلند نشده، گرد و غبار موشک ایران در تل‌آویو بلند می‌شود. این حقیقت یک شعار نیست چرا که برای برخورد موشک ایرانی با خاک تل‌آویو فقط هفت دقیقه زمان نیاز است.

وی که درصدد روحیه دادن به نیروهای وارفته رژیم بود، به فعالیت 36 پایگاه نظامی آمریکا اشاره کرد و گفت: «ناوگان پنجم ارتش آمریکا بخشی از بحرین را اشغال کرده و دورترین پایگاه نظامی دشمن در اقیانوس هند مستقر بوده اما این نقاط توسط سامانه‌های موشکی ایران ثبت تیر شده است و در صورتی که خطایی از دشمن سر بزند با خاک یکسان می‌شود».

آخوند ذوالنور باند روحانی را مورد حمله قرار داد و گفت: «برخی از افراد سست عنصر با نگاه به قدرت تجهیزات و تکنولوژی‌های دشمن موضوع تسلیم را مطرح می‌کنند همان‌طور که مجلس اصطلاحات در دوران حضور آمریکا در افغانستان با 128 امضا برای تسلیم شدن مقابل دشمن نامه‌یی را برای رهبری ارسال کردند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر