جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آذر ۲۹, دوشنبه

نبرد تا اخراج تمامی مزدوران در سوریه ادامه می‌یابد – مصاحبه اختصاصی

لينك به منبع:
بَرو صَقِر ابو قتِیبه از فرماندهان رزمندگان سوری

بَرو صَقِر ابو قتِیبه از فرماندهان رزمندگان سوری

یکی از فرماندهان ارشد ارتش آزاد در شهر حلب در مصاحبه‌یی با سیمای آزادی در روز شنبه تأکید کرد که انقلابیون سوری، تا اخراج تمامی مزدوران خامنه‌ای از اراضی‌شان، به مقاومت خود ادامه خواهند داد.

گزارشی از این مصاحبه از نظرتان می‌گذرد:
بَرو صَقِر ابو قتِیبه از فرماندهان رزمندگان سوری در نبردهای آنها علیه عوامل اعزامی خامنه‌ای در بخش شرقی این شهر، در مصاحبه خود درباره سوابق دخالتهای رژیم در سوریه، گفت: «از شروع سال 2014 رژیم آخوندی (حاکم بر) ایران در تلاش برای نجات مزدورش بشار اسد، شروع به دخالت عملی در خاک سوریه کرد. این دخالت ابتدا از طریق حزب‌الله بازوی آنها در لبنان صورت گرفت. بعد از کشته‌شدن صدها تن از آنها، آخوندها نیروهای سپاه پاسداران را به‌شکل مستقیم وارد کردند و همچنین تعداد زیادی از شبه‌نظامیان چند ملیتیِ وابسته به خود را از عراق و افغانستان و یمن وارد کردند. آنها با کینه نفرت‌آور فرقه‌یی مردم سوریه را می‌کشتند. اما سوریها و انقلابیون به‌خصوص در حلب، هزاران تن از آنها را کشتند و به‌همین دلیل، آنها کینه بسیاری از اهالی حلب دارند و این در حمله‌شان به ستون روز جمعه که از شهر محاصره شده حلب خارج می‌شد، روشن بود. چرا که اقدام به کشتن تعدادی از غیرنظامیان و دستگیری تعدادی دیگر کردند».

فرمانده رزمندگان سوری در حلب در ادامه این مصاحبه، تأکید کرد: « انقلاب در سوریه ادامه دارد، چرا که این یک مقاومت مردمی علیه اشغالگری فرقه‌یی است و سوریها تا اخراج آخرین سرباز از سربازان خامنه‌ای از اراضی‌شان، به مقاومت خود ادامه خواهند داد».

وی در پایان این مصاحبه، گفت: «به برادران در مقاومت ایران (می‌گویم)، شما دوستان ما در مبارزه و نبردمان علیه مستبدین در دمشق و تهران هستید و به ‌اذن خدا پیروزی با ما خواهد بود».

مدیر یتیم‌خانه‌یی در حلب، پیام ویدئویی تکان‌دهنده‌یی را از کودکانی که والدینشان را از دست داده‌اند منتشر کرد.

یک کودک سوری به‌نمایندگی از سایر کودکان یتیم در حلب، می‌گوید: «شاید این آخرین روزی باشد که صدایم را می‌شنوید و من ‌را می‌بینید... . دو سال گذشته را در یتیم‌خانه گذرانده‌ام. مادر و پدرم را دو سال پیش در حملات هوایی از دست دادم. این پیام را برای کسانی می‌فرستم که به حقوق‌بشر و حقوق کودکان... اهمیت می‌دهند. امیدوارم ما را از حلب خارج کنید. این‌جا 47 کودک حضور دارند که برادران و خواهران من هستند. همه ما امیدواریم که از حلب خارج بشویم و بتوانیم بخوریم و بنوشیم».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر