جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ تیر ۲۱, دوشنبه

روزنامه عکاظ: اپوزیسیون ایران اوج می‌گیرد: رژیم ایران را از سازمان همکاری اسلامی اخراج کنید

منبع به لينك:
روزنامه عکاظ - اپوزیسیون ایران اوج می‌گیرد

روزنامه عکاظ - اپوزیسیون ایران اوج می‌گیرد


روزنامه عکاظ عربستان 21 تیر: «اپوزیسیون ایران خواستار اخراج رژیم آخوندی از سازمان همکاری اسلامی شد, اپوزیسیون ایران در پایان گردهمایی سالیانه‌اش در پایتخت فرانسه روز یکشنبه در پاریس مجدداً بر ضرورت سرنگونی رژیم تأکید کرد. رژیمی که به سرکوب آزادی‌ها و اقلیتهای قومی در داخل کشور و ویرانی و جنگ در کشورهای منطقه می‌پردازد. مریم رجوی گفت: رژیم ولایت‌فقیه ثابت کرده که شکست خورده است و باید آن را سرنگون کرد.

سایتهای اجتماعی در شبکه‌های اینترنت پوشش گسترده‌یی به گردهمایی مجاهدین و به‌طور مشخص به ترکی فیصل که در این گردهمایی سخنرانی کرد دادند... هشتک ”گردهمایی اپوزیسیون ایران“ در سایت تویتر درصدر قرار گرفت و خیلی از برجسته‌ترین فعالان سیاسی حول آن اظهارنظر کردند. سعد البریک مبلغ دینی عربستانی در پیامی روی صفحه رسمی‌اش پرسید: ”آیا بهار ایران شروع شده است؟ ”. و ادامه می‌دهد که ”سخنرانی امیر ترکی فیصل حقیقتی از واقعیت و حقوق ملتی است که آخوندهای تهران آن را ربوده‌اند“.

و وزیر اماراتی در امور خارجه انور القرقاش گفت: حضور شجاعانه امیر ترکی فیصل در گردهمایی اپوزیسیون ایران, بعد از صبری انجام شده است که به صبر ایوب می‌ماند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر