جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ تیر ۲۴, پنجشنبه

واشینگتن تایمز: امیر ترکی فیصل: ما در جهان اسلام با قلب و روح‌مان در کنار شما ایستاده‌ایم

لينك به منبع:
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس


واشینگتن تایمز روز چهارشنبه23تیر با عنوان ”امیر ترکی فیصل: ما در جهان اسلام با قلب و روح‌مان در کنار شما ایستاده‌ایم“ اظهارات ترکی فیصل در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس را درج کرد. در این مقاله آمده است: «از شما بخاطر این‌که از من دعوت کردید تا برای شما امروز صحبت کنم، تشکر می‌کنم. حدیثی هست که می‌گوید محمد پیامبر یکبار به سلمان یار فارسی خود روکرد و گفت: ”حتی اگر ایمان در ستاره ثریا باشد مردانی از میان فارسیان آنرا بدست خواهند آورد “. این حدیث به چند حقیقت اساسی در مورد تاریخ فارسی و هویت آن اشاره دارد. در جهان پیش از اسلام امپراطوری ساسانیان فارس، از ترکیه تا مصر در غرب تا شبه قاره هند در شرق امتداد داشت، یک نیروی فرهنگی و سیاسی که با چین و هند و یا رم رقابت می‌کرد... ..

انقلاب سال 1979 ایران، خمینی تفرقه افکن را به‌عنوان رهبر عالی منصوب کرد که تولید هویت جدید و وسیعاً متفاوت ایرانی بود. دعوی خمینی برای حکومت مبتنی بر تفسیر خود او از ایده ولایت‌فقیه بود...

البته با وجود سیاست خارجی انزواطلب و مداخله جو، اولین و بیشترین قربانیان خمینی خود مردم ایران بودند که نه فقط فعالان سیاسی با ایدئولوژی اجباری مستبدانه و دیکتاتورمابانه آن مخالف بودند بلکه همچنین اقلیتهای قومی و مذهبی از کردها، عربها، آذریها، ترکمنها، بلوچها، سنی‌ها، اسماعیلیه‌یی‌ها، بهایی‌های، مسیحیان و یهودیان ایران، علیه نخبگان سیاسی مذهب جعفری بودند.

امروزه می‌توان زیبایی با شکوه ستاره ثریا را از واقعیت زندگی روزانه در ایران بسا دور دید.

این کشور نه به دنیاپرستی یا حتی به مذهب بلکه به انزواطلبی شناخته شده، به‌جای آن‌که هنرمندان ساسانیان و روشنفکران چند زبانه به مانند عصر طلایی اسلام سفر کنند، بسیاری از هنرمندان مشهور و مورد احترام امروزی حتی برای سوار شدن به هواپیما برای رفتن به کشور دیگر مشکل دارند.

سیاست ایران در دوران رژیم خمینی از سال 1979 قانوناً مبتنی بر اصل صدور انقلاب، نقض حاکمیت کشورها تحت نام ”حمایت از مردم بی‌دفاع و بی‌بضاعت بوده است “.

این وضعیت سالیان است در عراق، لبنان و سوریه، یمن و سایر نقاط با اتکا به حمایت رژیم خمینی از تروریسم ادامه داشته که از طریق تأمین مناطق امن در کشورش و کاشتن هسته‌های تروریستی در تعدادی از کشورهای عربی و حتی شرکت داشتن در بمبگذاریهای تروریستی و سو قصد مخالفان در خارج ادامه داشته است. …

رژیم خمینی نه تنها برای مردم خود ایران بلکه برای سراسر خاورمیانه فقط نابودی، تفرقه و جنگ و خونریزی به ارمغان آورده است. مردم ایران دیگر نباید این تحقیر را تحمل کنند.

خامنه‌ای و روحانی معتقدند که اگر روابطشان را با شیطان بزرگ درست کنند، مشکلاتشان حل خواهد شد، آنها باید به اصلاح روابطشان با مردم ایران گردن گذارند.

و شما، خانمها و آقایان، مبارزه مشروع شما علیه رژیم خمینی، هر چه زودتر و نه دیرتر به هدف خود خواهد رسید. قیامها در بخشهای مختلف ایران شروع شده و ما در جهان اسلام با قلب و روحمان در کنار شما ایستاده‌ایم.

ما از شما حمایت می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم که گام های شما را هدایت نماید تا که تمامی اجزای مردم ایران به حقوق خود برسند.

و شما مریم رجوی، همت‌تان برای آن‌که مردم‌تان را از سرطان خمینیزم خلاص کنید یک حماسه تاریخی مانند شاهنامه است و در صفحات تاریخ حك خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر