جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ تیر ۲۳, چهارشنبه

الاهرام مصر: ایران در مرکز توفان است و چه بسا مردم ایران قراری با انقلاب دارند

لينك به منبع:
گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس


روزنامه الاهرم مصر 23 تیر 95 با عنوان «ایران در مرکز توفان است و چه بسا مردم ایران قراری با انقلاب دارند» نوشت:
در موفقیت اپوزیسیون ایران در پاریس نشانه‌ای قوی از نزدیک شدن ساعت تعیین‌تکلیف نهفته است. این همان چیزیست که خانم مریم رجوی در خلال سخنرانی خود در این گردهمایی این‌گونه بدان اشاره کرد: سرنگونی نظام ولایت‌فقیه امکانپذیر شده است. و جمعیت انبوه اپوزیسیون که در این گردهمایی شرکت کرده بودند با شعارهایشان به زبان عربی از او پشتیبانی کردند ”الشعب یرید اسقاط النظام “و این همان شعاری است که امیر ترکی فیصل در جریان سخنرانی خود تکرار کرده و گفت منهم خواهان سرنگونی رژیم ایران هستم.

امیر ترکی فیصل همچنین گفت: این‌که خمینی عمامه سیاه بر سر دارد به او این اجازه را نمی‌دهد که در امور جهان عرب دخالت کند و این همان عمامه ایست که رهبر کنونی یعنی علی خامنه‌ای و حسن نصرالله رئیس حزب‌الله لبنان نیز بر سر دارند. در میان کف زدن جمعیت انبوه ایرانیان, امیر ترکی اپوزیسیون ایران را مخاطب قرار داد و گفت, ما در جهان اسلام با تمام وجود در کنار شما می‌ایستیم و یاریتان می‌کنیم.

چه بسا بعد از این‌که چشم‌اندازهای انقلاب علیه (حاکمان تهران) در پایتخت فرانسه آشکار گردید آرزوهای آخوندها پنبه شده باشد. موضوعی که حاکمان این کشور هر چقدر هم که در حکومت ایران نفوذ داشته باشند نبایستی از قدر و ارزش آن بکاهند و این نفوذ همان‌طور که در رابطه با شاه سابق که از همین طریق سرنگون شد برایشان پایدار نخواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر