جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

سوز و گداز پاسدار رضایی از هلاکت پاسداران در حلب


پاسدار رضایی

پاسدار رضایی


پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی با سوز و گداز از شکست و بن‌بست رژیم در سوریه و برای روحیه دادن به پاسداران و مزدوران رژیم آخوندی و توجیه هلاکت پاسداران در حلب گفت: «موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند. در واقع حلب آخرین زورآزمایی مقاومت و متجاوزین است».
وی در صفحه شخصی اینستاگرامش مدعی شد: «مهمات، پول و غذا از مرزهای جنوبی و از بندر اسکندرون ترکیه به دست آنها می‌رسد. همچنین از طریق کشتی از عربستان و قطر به آنها کمک می‌شود. در مقابل آنها ارتش سوریه تنها با کمک مستشاران ایرانی در حال مقاومت است».
تلفات پاسداران و عناصر سپاه تروریستی قدس رژیم ایران در سوریه روز به روز افزایش می‌یابد. منابع رژیم ایران فاش کردند بیش از 50تن از پاسداران و عناصر سپاه قدس در جنگهای جنوب حلب در فقط دو روز به هلاکت رسیده‌اند. این بزرگترین آماری است که منابع رژیم ایران از زمان دخالت آشکار نظامی در سوریه به آن اعتراف می‌کنند.
ژنرال اسعد الزعبی رئیس هیأت عالی گفتگو کننده اپوزیسیون سوریه در مورد حضور پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم ایران که مردم سوریه را کشتار می‌کنند می‌گوید رزمندگان عهد بسته‌اند آنها را با تابوت به ایران برگردانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر