جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

مجیز گویی حسن روحانی از خامنه‌ای خلیفه ارتجاع


حسن روحانی

حسن روحانی


به دنبال بازتاب گسترده داخلی و بین‌المللی کشکمش در رأس رژیم آخوندی، آخوند روحانی تلاش کرد با مجیزگویی از خامنه‌ای، از اهمیت بحران درونی رژیم بکاهد، کتمان شیادانه جنگ و جدال باندهای حکومتی در حالیست که در همه رسانه‌ها و تریبونهای رژیم به وفور حملات شدید به جناح مقابل به چشم می‌خورد.
روحانی در کرمان گفت: همه مسئولان تحت نظر و فرمان خامنه‌ای هستند. کشوری که ولایت‌فقیه دارد و جایگاهی که ولایت‌فقیه در شرع و قانون اساسی ما دارد اگر قوا مشکلی داشته باشند او حلال مشکل است.
وی در عین‌حال به اختلافات سران قوای رژیم اعتراف کرد و گفت: تلاش همواره این بود که با دو قوه اگر هم مورد، نکته و گله‌ای بوده با خود آنها مطرح شود و کمتر در سطح رسانه‌ها مطرح شود.
آخوند روحانی با سوز و گداز از انعکاس اخبار مربوط به جنگ مستمر در رأس رژیم گفت: یکی از توطئه‌هایی که دشمنان دارند در رسانه‌های جمعی خود تبلیغ می‌کنند و متأسفانه برخی رسانه‌های داخلی هم همان خط را دنبال می‌کنند، آن خط دوقطبی بودن کشور است... یک کلمه از این و آن را پیدا می‌کنند و آنها را روبه‌روی هم قرار می‌دهند.
تلویزیون تحت‌امر خامنه‌ای نیز آن بخش از سخنرانی روز سه‌شنبه آخوند روحانی که به تمجید از رفسنجانی کلمه‌پردازی می‌کرد، سانسور کرد. رسانه‌های رژیم نوشتند: صدا و سیما طبق رویه همیشگی در بخش خبری بیست و سی سخنان روحانی، در کرمان در تجلیل از رفسنجانی را سانسور کرد. (منبع: پارسینه 22 اردیبهشت 95)
آخوند رسایی، روز سه‌شنبه در جلسه علنی مجلس ارتجاع با هراس گفت: روحانی گاهی اوقات به تقابل صریح با مواضع رهبری روآورده و روز به روز بر شیب و سرعت آن می‌افزاید.
آخوند رسایی، روز سه‌شنبه در جلسه علنی مجلس ارتجاع با هراس گفت: روحانی گاهی اوقات به تقابل صریح با مواضع رهبری روآورده و روز به روز بر شیب و سرعت آن می‌افزاید.
در سالهای اخیر رقابت حقیقی بین دو تفکر استکبار پذیر و استکبار ستیز است، رقابت بین دو جریان مرعوب غرب و اشرافی‌گرا و جریان مدافع مستضعفان خود باور است
متأسفانه مدتهاست رئیس دولت یازدهم به رفتارها متناقض و گاهی اوقات در تقابل صریح با مواضع رهبری رو آورده و روز به روز بر شیب و سرعت آن می‌افزاید که آخرین مورد آن در خصوص برجام دو، سه و چهار و در روزهای اخیر در خصوص اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی و موضوع آموزش زبان انگلیسی بود.
این در حالی است که جناب روحانی برخی از مواقع به‌ویژه در موضوع برجام در حالی که در تقابل کامل با سخنان صریح رهبری موضع می‌گیرد و عمل می‌کند، اما در پایان اظهاراتش با ابراز ارادت پررنگ رهبر انقلاب ایشان را هدایت گر اجرای برجام معرفی می‌کند.
بدون تعارف آقای روحانی رفتار شما برای مردم علامت سؤال شده نکنه کسانی در اطراف شما به‌دنبال سو استفاده از شما هستند و هدف خانه‌نشین کردن امام مسلمین است، که اگر چنین قصد و نیتی در مسئولی باشد تردید نکند که این مسئول که به جای خانه نشینی خانه خرابی خودش ختم ماجرا خواهد بود.
آخوند جنتی، دبیر شورای نگهبان ارتجاع، ابعاد جدیدی از مخاصمات در رأس رزیم را در مورد رد صلاحیتها برملا کرد و خطاب به باند روحانی و رفسنجانی گفت: برخی ادعا می‌کنند بعد از رأی‌گیری انتخابات فقط مجلس می‌تواند اعتبارنامه فرد فاقد صلاحیت را تأیید کند، این ادعا خلاف نظارت استصوابی قبل از ورود به مجلس است. نظارت استصوابی شورای نگهبان عام و در تمام مراحل است
آخوند علی سعیدی، نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران، با حمله به روحانی به‌خاطر طرح برجامهای بعدی گفت: نفوذ سیاسی به‌معنای تصرف در ادراک سیاسی دولتمردان است مطرح شدن برجام 2، 3 و 4 پس از برجام دامی برای (نظام) بود که (خامنه‌ای) خط آمریکا را خواند و مانع تحقق آن شد.
از آنسو، رفسنجانی در اظهارنظری علیه باند خامنه‌ای گفت: در دوره‌ای تفکر اعتدال و گفتمان تعامل سازنده با جهان برای مسئولیت اجرایی برگزیده شده، اما این به مذاق بعضی‌ها خوش نمی‌آید. و مخالفان برجام دلیل قانع‌کننده‌ای برای مخالفتها ارائه نمی‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر