جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۱۰, دوشنبه

حمله آخوند روحانی به باند خامنه‌ای: پیام انتخابات نه به خشونت و افراطی گری بود


آخوند روحانی - خامنه ای

آخوند روحانی - خامنه ای


آخوند روحانی روز دوشنبه 10خرداد که به ارومیه سفر کرده است، طی سخنانی در این شهر، با حمله به باند خامنه‌ای و تأکید بر شکست این باند در نمایش انتخابات گفت: «مردم در این انتخابات هم‌چون انتخابات سال 92 آریها و نه‌هایی را ابراز کردند… نه مردم در این انتخابات به خشونت، افراطی گری، شعارهای بی‌محابا و ایجاد کننده شکاف بین ایران و جهان بود» .
وی افزود: «این هنر نیست که شرایطی را فراهم کنیم که کشورهایی که به‌طور سنتی سال‌ها با ما سابقه دوستی داشتند در شورای امنیت سازمان ملل در کنار خصم ما با آمریکا دست به تحریم ملت بزرگ ایران بزنند» .
آخوند روحانی همچنین با حمله به پاسدار احمدی‌نژاد و بی‌تدبیر خواندن وی گفت: «زمانی در کشور وفور درآمد نفتی بود و نفت 147 دلار فروخته می‌شد و سالیانه بیش از 80 میلیارد دلار صرف واردات کالا به کشور می‌شد، اما برای مردم اشتغال فراهم نشد» .
وی نسبت به جنگ باندهای رژیم هشدار داد و افزود: «امروز روزی نیست که به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم… مردم نمی‌خواهند که این جناح یا آن جناح به مسائل دست دوم یا دست سوم بپردازند، بلکه همه آنها می‌خواهند به مسأله اول کشور که رونق اقتصادی و اشتغال جوانان است بپردازند» .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر