جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ فروردین ۱۹, پنجشنبه

زندان گوهر دشت- نامه تسلیت زندانی سیاسی شاهین ذوقی تبار به پدرش


زندان گوهردشت کرج

زندان گوهردشت کرج


زندان گوهر دشت - زندانی سیاسی شاهین ذوقی تبار در نامه تسلیت برای مرگ مادر بزرگش خطاب به پدر خود نوشت:
پدر جان: درگذشت مادربزرگ (مادری) را تسلیت می‌گویم.
پدر وقتی امروز مطلع شدم مادربزرگم فوت کرده دلیل نیامدنت به ملاقات را فهمیدم. پدر لحظه‌یی که خبر را شنیدم چشمهایم پر از اشک شد. تو خوب می‌دانی که او چه قدر برای ما زحمت کشید و چه قدر ما را دوست داشت. او حتی با وجود این‌که بیش از 90سال سن داشت و بیماری سرطان آزرده خاطرش کرده بود چند بار به ملاقات من آمد که مزدوران از خدا بی‌خبر رژیم مانع ملاقات وی با من شدند و در این مدت سه سالی که در زندان هستم حتی یک تلفن هم به من ندادند تا حال او را بپرسم و اکنون که به رحمت خدا رفته نیز 24ساعت به من مرخصی نمی‌دهند تا سر خاکش حاضر شوم.
پدر عزیزم این رژیم دجال زندانیان آمریکایی و انگلیسی را آزاد می‌کند چون آنها قدرت اول دنیا هستند و رژیم توان مقابله با آنها را ندارد 'البته من از آزاد شدن آنها خوشحالم' اما به من که برای همین آب و خاک هستم و شهروند ایران محسوب می‌شوم کوچکترین اهمیتی نمی‌دهد و تو که سالها قبل از قضیه کاپیتولاسیون برایم می‌گفتی امروز بهتر از هر کسی می‌توانی بفهمی که ولایت فقیه روی تمام دیکتاتورهای تاریخ را سفید کرده است. پدر عزیز و بزرگوارم به تو و خودم تسلیت می‌گویم و از تو می‌خواهم همان‌طور که بر مغفرت (مادری) دعا میکنی برای ریشه کن شدن ریشه همه این مصیبتها یعنی این حاکمیت ظلم و جور هم دعا کنی...
شاهین ذوقی تبار
زندان گوهردشت کرج.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر