جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ فروردین ۱۴, شنبه

پیتر راسکام نماینده کنگره آمریکا: رژیم ایران یک دشمن ژئوپولیتیک خطرناک است

 
پیتر راسکام نماینده کنگره: رژیم ایران یک دشمن ژئوپولیتیک خطرناک است
پیتر راسکام رئیس‌ جمهوریخواه ”کمیته مسئول مالیاتها و درآمدهای دولتی“ مجلس نمایندگان آمریکا نسبت به تجارت با رژیم ایران به دلیل حمایت از تروریسم هشدار داد.
وی طی یاداشتی با عنوان ”برای تجارت با رژیم ایران خیلی عجله نکنید” که در روزنامه وال استریت ژورنال درج شده با اشاره به این که رژیم ایران را نباید به عنوان رژیمی که برای تجارت با جهان آمادگی دارد، تلفی کرد از جمله نوشت:”رژیم ایران یک دشمن ژئوپولیتیک خطرناک است که توسط یک گروه افراطی، که کمر به نابودی تمدن غرب بسته است، هدایت می‌شود“.
به گفته پیتر راسکام آخوندهای حاکم بر ایران در پی توافق اتمی، اخیرا با نقض قطعنامه های شورای امنیت و پرتاب موشک‌های بالیستیک و بازداشت ملولانان و همچنین پرتاب موشک در اطراف ناوهای آمریکا، قدرت‌نمایی می‌کنند.
این عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان در مقاله خود می افزاید: ”به منظور جلوگیری از دسترسی رژیم ایران به تسهیلات بییشتر مالی، که منجر به تقویت حمایت این رژیم از تروریسم می‌شود، هر آنچه در توان داشته باشد را انجام می‌دهد.“.
وی هشدار داد: ”هر شرکتی که موجب تقویت وحشت‌آفرینی‌های رژیم ایران شود، برای تمدید قرارداد با وزارت دفاع یا دیگر آژانس‌های دولتی آمریکا به سختی تحت فشار قرار خواهد گرفت.“…”این شرکت‌ها باید بین تجارت با آمریکا و رژیم ایران، یکی را انتخاب کنند."
 وال استریت ژورنال - ۱۴ فروردین ۹۵

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر