جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ فروردین ۱۷, سه‌شنبه

گردهمایی نوروزی با شرکت حامیان فرانسوی مقاومت ایران


گردهمایی نوروزی با شرکت حامیان فرانسوی مقاومت ایران

گردهمایی نوروزی با شرکت حامیان فرانسوی مقاومت ایران


۱۵فروردین۱۳۹۵
در این گردهمایی نوروزی، پیامهای تبریکی از جانب مجاهدان لیبرتی برای حامیان فرانسوی مقاومت پخش شد و شخصیتهای شرکت کننده طی سخنانی ضمن تبریکات به‌مناسبت نوروز، برای مردم ایران و مجاهدان اشرفی در سال نو آرزوی شادکامی و پیروزی کردند.
ژان پیر بکه در سخنانش، ضمن تبریک سال نو ایرانی با بهترین آرزوها برای مردم و مقاومت ایران گفت: ما فرانسویان حامی مقاومت سال نو را دوبار در سال جشن می‌گیریم و این برای ما فرصتی است تا بگوییم که تا زمانیکه چنین رژیمی در ایران بر سرکار است، حمایت ما از شما پایانی نخواهد داشت و نسبت به ماهیت این رژیم به‌رغم هر گونه ظاهرسازی هیچ تردیدی نداریم.
ژان-پیر برار، از بنیانگذاران کمیته پارلمانی برای ایران دموکراتیک تأکید کرد: مردم ایران ریشه‌های عمیق تاریخی و تمدنی درخشان دارند و هر ملتی نمایندگانی می‌خواهد که حامل تاریخ و ارزشها و آینده‌ی او باشند. مجاهدین خلق مانند چشمه جوشانی در تاریخ ایران هستند که این فرهنگ و تمدن غنی را حفظ کرده‌اند تا از گزند آخوندها در امان بماند.
خلیل مرون، مدیر مسجد بزرگ ایوری و از رهبران جامعه مسلمان فرانسه گفت: من به‌عنوان یک دوست مسلمان مقاومت ایران، «سلام» را که پیام صلح و دوستی است به سینهای هفت سین شما اضافه می‌کنم. ایران خدمات شایانی به تاریخ و تمدن اسلامی داشته و پیام اسلام که برادری و برابری است به‌هیچ‌وجه توسط رژیمی که پیام کینه و خصومت می‌پراکند نمایندگی نمی‌شود. حضور یک زن در رهبری این جنبش برای من یادآور نقش مریم عذرا مادر عیسی مسیح است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر