جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ فروردین ۱۹, پنجشنبه

مهرداد هرسینی: موشک پرانی آمد و نیامد داره!

مهرداد هرسینی: موشک پرانی آمد و نیامد داره!
دیکتاتوری خامنه ای با انجام آزمایشات موشکی اخیر دیگربار نه تنها کل منطقه بحرانی خاورمیانه بلکه فراتر از آن جامعه جهانی رابه چالش کشانده است. چالشی که آن را می توان به یقین در خدمت سیاست صدور بحران به خارج از مرزهای میهن مان و در راستای «التیام» بر زخمی عمیق به نام «خلع سلاح» در زمینه اتمی ارزیابی نمود.
سخن از «تسلیم نامه» اتمی وین است که ولی فقیه طلسم شکسته با بلند کردن پرچم سفید سرانجام مجبور گردید تا نه تنها قلب راکتور اتمی اراک را بتون آرمه نماید، بلکه در این راستا قریب 16 هزار سانتریفیوژ و نیز 11 تن از اورانیوم های غنی شده تا سقف 20 درصد را به خارج منتقل نماید.
در آن دوران مقاومت ایران بدرستی بر وجود خلایی در مطامع استراتژیک نظام آخوندی اشاره نمود و تاکید کرد که با برهم خوردن تعادل اتمی، اکنون خامنه ای بی پروا بدنبال جانشینی برای آن خواهد بود.
بهرحال طی شش ماه گذشته جامعه جهانی شاهد دو بار آزمایشات موشک های بالستیک از سوی دیکتاتوری ولی فقیه بود. در اساس موشک بالستیک موشک‌هایی با برد 150 کیلومتر تا قاره پیما را می‌گویند که با نیروی محرکه ای بنام «موتور» تا ارتفاع بسیار بالایی اوج می‌گیرند و سپس ادامه مسیر را با استفاده از نیروی جاذبه زمین و کنترل شده به سمت هدف به پیش می‌روند.
نخستین آزمایش موشکی رژیم بنام عماد در مهرماه سال 94 صورت گرفت و در آن تاریخ خاطرمان هست که پاسدار حسین دهقان، وزیر دفاع حکومت ضمن شاخ و شانه کشیدن برای طرف های خارجی اعلام کر که این نوع از موشک ها «بالستیک و از نوع زمین به زمین» بوده است. دومین آزمایش موشکی رژیم نیز به اسفند ماه گذشته بر می گردد که ولی فقیه با شلیک موشک های «قدر اچ و اف» یکبار دیگر بر اهداف و مطامع جاه طلبانه رژم تاکید نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر