جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۵, سه‌شنبه

نماینده مجلس رژیم: تا مردم به خیابانها نیامده‌اند تعیین‌تکلیف کنید

لينك به منبع:


  • 1397/02/25
مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
در کشوری که ولی‌فقیه حاکم است از نظر فساد مالی و پولشویی از کشورهای کوچک منطقه هم عقب تریم
حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در جلسه امروز 25اردیبهشت97 مجلس گفت: اگر بحث بحث مبارزه با قاچاق کالاست مبارزه با قاچاق ارز است اگر بحث مبارزه با مواد مخدر است اگر بحث مبارزه با پولشویی ست باید دقتی بفرمائید عنایت بفرمائید که ما امروز کشورمون از نظر فساد مالی ما در درجه چندم هستیم در دنیا؟ این درست نیست که یک کشور اسلامی یک کشوری که در او ولی‌فقیه حاکم است و... بر همه زوایای مملکت چشم بیدار او داره نظارت می‌کند ما از نظر فساد مالی در یک درجه بسیار بالایی باشیم حتی در سطح کشورهای کوچک منطقه هم نباشیم و ما همیشه بگویند از نظر پولشویی ما گرفتار یک مشکلاتی هستیم...

تا مردم به خیابانها نیامده‌اند تعیین‌تکلیف کنید
کمالی‌پور عضو مجلس: هر جایی که تنش و اختلاف بوده است دشمن از همان مکان نفوذ و ما از همان موضع ضربه خورده‌ایم متأسفانه این مهم در بیان و عمل مسئولان نظام مشاهده نمی‌شود. اگر هیچ کاری از دستمان بر نمی‌آید حداقل احساس مسئولیت کنیم و آب به آسیاب ویران شده دشمن نریزیم...
با خروج آمریکا از برجام ستون فقرات برجام شکسته و همان‌گونه که مقامات اروپایی گفته‌اند نمی‌توانند در مقابل آمریکا مقاومت کنند خوشبینی در خصوص اروپا هم دام دیگری ست...
پول نداریم این خیانت به آرمان مردم است و به مردم دروغ نگوئیم...
تا یک میلیون جمعیت جنوب استان کرمان به خیابانها نیامده‌اند تعیین‌تکلیف بکنید

شکست برجام و جدال باندها
نصرالله پژمانفر عضو مجلس: یک تذکری... در ارتباط با همین موضوع برجام دارم که راه‌کار اقدام در موضوع خروج از برجام در خود برجام... وجود داره یعنی در بند سوم که مصوبه مجلس هم هستش روشن شده که چه کار باید کرد، اگر امروز ما بر اساس قانون این تزریق گاز رو به نسل جدید از سانتریفوژها انجام بدهیم طرف مقابل هیچ موقع یک چنین احساس ضعفی را در ما مشاهده نمیکنه، دولت و مجلس من توصیه‌ام این هستش که توپ خالی در نکنند واقعاً پای این قضیه بایستند... اگر که دستگاهها وارد نشوند قوه قضاییه وظیفه داره در ارتباط با این موضوع ورود پیدا کنه.

آقای رئیس‌جمهور... چرا اقتدار ملی را بتون کردید؟
جبار کوچکی‌نژاد عضو مجلس ارتجاع روز سه‌شنبه طی سخنانی در صحن علنی مجلس ارتجاع، در بحران جنگ گرگها با حمله به آخوند روحانی گفت: آقایانی که برجام را آب طلا می‌گیرید و مقدس می شمارید و می‌گوئید این سند افتخار ما است مگر نمی گفتید اگر برجام تصویب نشود هر روز صد میلیون دلار ضرر می‌کنیم
این نتیجه برد برد بود؟ در برجام باید ببینیم همه ان چه را که از قلب رآکتور هسته‌یی اراک تا سانتریفوژهای خاموش شده چه کسی منفعت برد و سود برد؟ به چه علت پشت پرده‌ها احترام ساختگی برای دشمن ایجاد می‌کنید؟
به چه می‌خندید؟ به سفره خالی کارگران؟ به جیب خالی پدرانی که هزینه تحصیل فرزندان خودشان را ندارند؟ منتظر چه کسی این مشکلات را حل کند؟ چطور با سکوت خود از بانی عذاب مشکلات مردم حمایت می‌کنید آیا قسم نخوردید که با استکبار مبارزه کنید؟ یقینا آمریکا همین‌طور تفکر را دوست دارد.
مگر مقام معظم رهبری به تکرار تذکر ندادند به اینان اطمینان نیست چرا کرنش کنان به سمت دشمن ملتها رفتید؟ مگر شرط ایشان این نبود که از رئیس‌جمهور وقت آمریکا امضا بگیرید و قدم به قدم برجام را اجرا کنند چرا اقتدار ملی را بتون کردید؟
چرا از آتش زدن برجام آشفته شدید؟ آن‌قدر که شما نگران شدید سران استکبار نگران نشدند چرا اینها را سوژه درست کردید؟
چرا تعدادی از کسانی که به مسند قدرت نشسته‌اند چراغ سبز نشان می‌دهند؟..
آقای رئیس‌جمهور شما که گفتید کدخدا یعنی آمریکا را ببینیم مذاکره با اروپا فایده نداره آیا توانستی با امتیاز دادن با کدخدا کنار بیائید؟ هنوز باور نمی‌کنید آنها دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی هستند.

آتش زدن پرچم به‌نام مجلس تمام نشود بروند بیرون آتش بزنند
کواکبیان عضو مجلس:آن روزی که اینجا داشتند پرچم آمریکا رو آتیش می‌زدند بنده اعتراض کردم... آقای قاضی‌پور تو بلندگو برگشتند گفتند که آقای کواکبیان نمی‌دونم تو که بسیجی هستی چرا میترسی؟
من اونروز اعتراضم این بود از روی ترس نبود
به اون عزیزان هم می‌گیم به‌نام مجلس تمام نکنند یک عده خاصی حالا خواستند بروند بیرون پرچم آتیش بزنند عیب نداره

 هیچ دولتی با سرکوب منتقدان و عدم توجه به اعتراض آنها ماندگار نشد
حسین مقصودی عضو مجلس ارتجاع امروز در صحن مجلس رژیم به سرکوب معلمان اعتراف کرد و هشدار داد: معلمان را دریابید همه ما بدانیم با برخورد فیزیکی با معلمان و دهان بستن راه به جایی نمی‌بریم. راه بیراهه را انتخاب کرده‌ایم معلمان معترض امروز هیچ چیز جز اجرای عدالت و حقوق خود نمی‌خواهند.
آقای رئیس‌جمهور نمایندگان عزیز به هوش آیید و تاریخ را مطالعه کنید هیچ دولتی با سرکوب منتقدان و عدم توجه به اعتراض آنها ماندگار نشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر