جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ آذر ۳۰, پنجشنبه

غیظ و کین افسارگسیخته رژیم آخوندی پس از کنفرانس بین‌المللی پاریس

لينك به منبع:
کنفرانس بین‌المللی پاریس

کنفرانس بین‌المللی پاریس


پاسدار شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت رژیم امروز مجاهدین خلق اقدامات بسیار تلخ‌تر و پر هزینه تری را علیه نظام انجام می‌دهند.

تلویزیون رژیم آخوندی – 27آذر 1396
آقای شمخانی گفتند که دشمنان با طرح شعارهای فریبنده و البته توخالی به‌دنبال گسست و تفرقه در جامعه هستند گفتند اصلی‌ترین راهبرد فعلی دشمن ناکارآمد جلو دادن نظام اسلامی است و ایجاد یأس در مردم.

علی شمخانی: امروز متأسفانه منافقین خلق که رکورد 17هزار کشته قسمت عمده مال اونهاست. با کار اطلاعاتی علیه و دروغ سازی و دروغ پردازی نسبت به توان راهبردی جمهوری اسلامی و ملت ایران اقدامات بسیار تلخ‌تر و پر هزینه تری رو علیه مردم ایران انجام می‌دهند حتی کسانی که با انقلاب اسلامی موضع دارند با جمهوری اسلامی ایران موضع دارند اما دشمن اصلی و مقابل خودشون رو منافقین می‌دانند لذا گذاشتن کنفرانس توی فرانسه و بعضی از اقدامات رسانه‌یی هرگز نمی‌تونه آلودگی توأم با وابستگی منافقین رو از تاریخچه منافقین حذف بکنه.

کیهان خامنه‌ای: در روزهای گذشته دولت پاریس در اقدامی که نشان از سیاست‎های دوگانه فرانسه دارد مجوز برگزاری نشست مجاهدین را در این کشور صادر کرد.

کشورهای اروپایی عضو 1+5 بارها به توان موشکی و قدرت منطقه‌یی نظام حمله کرده و تأکید کرده‌اند که باید موارد مذکور به برجام اضافه شود.

کیهان خامنه‌ای روز 28آذر 96 نوشت: تنشها میان نظام و فرانسه اخیراً افزایش یافته است و لودریان نیز نظام را به‌دنبال کردن «وسوسه‌های هژمونیک» در منطقه متهم کرده است.

وزیر خارجه فرانسه مدعی شد: ما کاملاً مصمم هستیم تا بسیار به‌شدت به نظام ایران اعمال فشار کنیم تا توسعه قابلیت بسیار چشمگیر بالستیک خود را متوقف کند.

در روزهای گذشته دولت پاریس در اقدامی که نشان از سیاست‎های دوگانه فرانسه دارد؛ مجوز برگزاری نشست مجاهدین را در این کشور صادر کرد.

پیش از این «فرانسوا سنمو» سفیر فرانسه در تهران در مصاحبه با یک روزنامه زنجیره‌یی در اظهارنظری گستاخانه گفته بود: «سازمان مجاهدین هر سال، در حومه پاریس، گردهمایی دارد و قوانین فرانسه مدافع حق آزادی تظاهرات و بیان است و مادامی‌که در این گردهمایی، عملی غیرقانونی یا خلاف نظم عمومی اتفاق نیفتاده، مقامات فرانسوی اجازه ممنوع‌کردن آن را ندارند.

کیهان خامنه‌ای تحت عنوان توهم شکاف میان اروپا و آمریکا افزود: بررسی رفتار کشورهای اروپایی در قبال نقض عهد آمریکا در برجام و تلاش دولتمردان این کشورها برای افزایش فشارها بر روی نظام در زمینه‌های دیگر، خبر از هم‌نوایی آنها با آمریکا می‌دهد. در ماههای اخیر کشورهای اروپایی عضو 1+5 بارها با لحنی گستاخانه، به توان موشکی و قدرت منطقه‌یی نظام حمله کرده و تأکید کرده‌اند که باید موارد مذکور به برجام اضافه شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر