جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ آبان ۳۰, سه‌شنبه

عضو مجلس ارتجاع: دولت خودتحریمی را کلید زده است

لينك به منبع:
محمد دهقان عضو کمیسیون حقوقی مجلس رژیم

محمد دهقان عضو کمیسیون حقوقی مجلس رژیم



در ادامه حمله به آخوند روحانی به‌خاطر تن‌دادنهای بیشتر به عقب‌نشینی در ادامه برجام، دهقان عضو کمیسیون حقوقی مجلس رژیم گفت: دولت خودتحریمی را کلید زده است.
وی افزود: از یک سو آمریکا مستقیماً تحریمهای جدیدی علیه (نظام) در قالب قانون کاتسا به تصویب می‌رساند، از سوی دیگر از طریق اروپا و در قالب fatf سعی می‌کند به‌صورت فریبنده دولت را وادار به تحریم سپاه و حزب‌الله کند. (کیهان 29/آبان/96)
قدیری ابیانه سفیر سابق رژیم در مکزیک درباره دل بستن باند روحانی به اروپا گفت: حجم مبادلات اروپا با آمریکا بالای 1000میلیارد دلار است در حالی که حجم مبادلات (ما) با اروپا زیر 20میلیارد دلار است. اروپا به‌خاطر 20میلیارد دلار رابطه 1000میلیارد دلاری را زیر سؤال نمی‌برد.
(تسنیم 29/آبان/96)
در همین حال، رسانه‌های حکومتی به‌نقل از نشریات اقتصادی فرانسه، از ناامیدی تجار فرانسوی برای معامله با رژیم آخوندی خبر دادند و نوشتند: نزدیک به دو سال بعد از (امضای برجام)، اکنون شاهد ناامیدی نزد دست‌اندرکاران اقتصادی و صنایع فرانسوی هستیم. هم‌اکنون تنها چند بانک کوچک فرانسوی و سه بانک تجارت، سپه و ملی، نقل و انتقال مالی بین را به عهده‌دارند و دیگر بانکها تحرکی ندارند. آنها از جریمه سنگین و بی‌سابقه اعمالی علیه بانک پ. ان ب. پاریبا در سال ۲۰۱۴به‌دلیل نقض تحریم‌ها بیمناکند. (افکار نیوز 29/آبان/96)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر