جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ اردیبهشت ۴, دوشنبه

معاون دستیار دونالد ترامپ:‌ آمریکا در حمایت از قربانیان رژیم اسد وظیفه اخلاقی دارد

لينك به منبع:
سباستین گورکا معاون دستیار دونالد ترامپ

سباستین گورکا معاون دستیار دونالد ترامپ


سباستین گورکا معاون دستیار دونالد ترامپ معتقد است حمله به رژیم اسد و ایستادن در مقابل استفاده آن از سلاح شیمیایی یک وظیفه اخلاقی است.

فاکس نیوز 3اردیبهشت 96: یک نفر می‌گفت رئیس‌جمهور ترامپ نباید از زور در سوریه استفاده می‌کرد. من به او گفتم اگر ما اجازه دهیم که بشار اسد از سلاح شیمیایی علیه مردان و زنان و کودکان استفاده کند این می‌تواند به هولوکاست عصر جدید تبدیل شود، من خواستار نیرو در روی زمین نیستم رئیس‌جمهور نیرو روی زمین نفرستاده است، من خواستار اشغال نیستم رئیس‌جمهور هم خواستار اشغال نیست، ولی خطی رسم کرد که ما نمی‌توانیم اجازه دهیم از این خطوط اخلاقی عبور شود برای من این کار درستی بود که انجام شده است. پاسخ شما چیست؟

دکتر سباستین گورکا معاون دستیار دونالد ترامپ: شما کاملاً درست می‌گوئید این یکی از آن نمونه‌های کلیدی است جایی که ضرورت اخلاقی بر روی منافع امنیت ملی آمریکا می‌افتد. ما فقط برای خیرخواهی این کار را نکردیم، ما به آنجا رفتیم زیرا علیه زنان و کودکان از سلاح شیمیایی استفاده شد. اگر ما اجازه دهیم که چنین چیزی مجدداً تکرار شود این ضربه زدن به ارزش‌هایی است که آمریکا از برای آن ایستاده است.

علاوه بر این، داعش خلافت خود را در سوریه و در کنار عراق مستقر کرده است، ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این تسلیحات در آن صحنه استفاده شود زیرا دیر یا زود یکی دیگر می‌تواند به آنها دسترسی پیدا کند. بسیار روشن است رئیس‌جمهور اشغال نمی‌کند اکنون 2003 یا حتی 1991 نیست. ما دست به اقدام زدیم زیرا آمریکا باید دست به اقدام بزند.

حمله‌یی که به این رژیم جنایتکار شد بسیار مهم بود. یکی از بزرگترین حامیان این رژیم مسکو است. احتمالاً در کرملین محاسبه بسیار ساده‌ای می‌کنندکه تا کی می‌توانند به حمایت از اسد ادامه بدهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر