جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۱۷, یکشنبه

هدف لابی رژیم از ۳۳ بار رفت و آمد به کاخ سفید

لينك به منبع:
تریتا پارسی مأمور افشا‌ شده آخوندها

تریتا پارسی مأمور افشا‌ شده آخوندها


دو هفته پیش سایت آمریکایی واشینگتن فری بیکن گزارش کرد: در اسنادی که اخیراً از ترددات و دیدارهای کاخ سفید در دوره اوباما علنی شده، یکی از دلالهای شناخته شده رژیم در آمریکا به نام تریتا پارسی سردمدار یکی از لابی‌های رژیم در آمریکا، موسوم به نایاک 33بار به کاخ سفید رفته و با مقامات آن دیدار و گفتگو کرده است. معنی این همه رفت و آمد این دلال رژیم با رأس هیأت حاکمه آمریکا چه معنایی دارد؟

واقعیت این است که سالهاست مقاومت ایران، خط مماشات کشورهای غربی با فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران را افشا و محکوم کرده و اعلام کرده که دیکتاتوری مذهبی و تروریستی حاکم و همدستانش در ایران، تنها طرفی هستند که از خط مماشات سود می‌برند، بزرگترین سود رژیم آخوندی هم در این میان تلاش برای حذف و محدود کردن تنها آلترناتیو خودش هست و عموماً هم سعی کرده اینکار را به‌صورت مخفیانه پیش ببرد، تصورش این است که اگر در این‌کار موفق بشود، می‌تواند تضمین بقا پیدا کند. اهرمها یا کانالهاش برای پیشبرد این خط و تغذیة خط مماشات، همین لابیهاست.

در لیست افشا‌ شده از نفراتی که به کاخ سفید تردد داشته‌اند، نام یک مهره شناخته شده رژیم آخوندی به نام حسین موسویان در کنار نام تریتا پارسی در بعضی از این ملاقاتها وجود دارد. او کسی است که در زمان احمدی‌نژاد سخنگوی تیم مذاکره‌کننده اتمی و مدتها معاون سیاست خارجی شورای عالی امنیت رژیم آخوندی بوده است. این فرد درباره این فعالیتهاش در زمان اوباما، در یکی از سایتهای حکومتی می‌گوید: «برای اولین بار شکاف بی‌سابقه‌یی در آمریکا در مورد [نظام] به وجود آمد. یک جبهه جدید به رهبری اوباما سیاست ”تعامل با [نظام] “ را در پیش گرفت در حالی که جبهه بزرگ دیگری بر استراتژی ”تغییر رژیم “ اصرار داشت... [مجاهدین] همکار و مشوق جریان دوم بود.» روشن است که هدف را به‌وضوح جلوگیری از پیشروی خط سرنگونی رژیم که شاخص آن مجاهدین هستند اعلام کرد، سایت گرداب وابسته به سپاه پاسداران رژیم در 23مرداد90 در گزارشی از چند نفر از دلالهای رژیم مثل تریتا پارسی اسم می‌برد و می‌نویسد نظام برای مقابله با مجاهدین در آمریکا «باید از خدمات این افراد بهره بگیرد». بهمین دلیل است که وقتی در خرداد 91 دادگاه استیناف واشینگتن به دولت آمریکا اولتیماتوم داد که یا مجاهدین را از لیست وزارت‌خارجه بیرون بیاورد و یا این‌که دادگاه خودش این کار را خواهد کرد، سروکله تریتا پارسی بهمراه 36نفر از لابی‌های رژیم پیدا می‌شود که به وزارت‌خارجه می‌نویسند: «حذف نام مجاهدین خلق از لیست سازمانهای تروریستی خارجی... عواقب خطرناکی برای اپوزیسیون مشروع در داخل ایران خواهد داشت.»

در واقع هدف این بود که فضایی بسازند که انگار این مردم ایران هستند که مخالف خارج کردن مجاهدین از لیست هستند. بنابراین هدف بستن دست و پای مجاهدین و آلترناتیو است که بالاترین کمک به رژیم است. نمونه‌های این خدمات رسانی به فاشیسم مذهبی بسیار متعدد است، به‌عنوان نمونه، در مرداد87 مقامات آمریکایی یک زوج از مأموران شناخته شده وزارت اطلاعات به نام مسعود خدابنده و ان خدابنده (سینگلتون) را ممنوع الورود به خاک آمریکا اعلام کردند. دعوت کننده این دو مأمور وزارت اطلاعات، همان لابی رژیم به نام انجمن نایاک بود که قصد داشت آنها را به جلسه‌یی در کنگره آمریکا ببرد تا علیه مجاهدین لجن‌پراکنی کنند، اما تعدادی از اعضای کنگره آمریکا که با ماهیت این لابی رژیم آشنا بودند، نسبت به دعوت این دو جاسوس وزارت اطلاعات اعتراض کرده و مانع از ورود آنها به آمریکا شدند. بنابراین واضح است که کارکرد و مصرف این‌گونه افراد و مؤسسات دست‌ساز رژیم برای مقابله با مجاهدین و مقاومت ایران است. اینها با مخدوش کردن چهره مقاومت ایران تلاش می‌کنند جلوی جنبش آزادیخواهی مردم ایران را بگیرند؛ کاری که وزارت اطلاعات یا سپاه پاسداران به‌دلیل این‌که لو رفته‌اند، قادر نیستند مستقیماً پیش ببرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر