جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۱۸, دوشنبه

روزنامه حکومتی ابتکار: با کنار گذاشته شدن موضوع هسته‌ای، حالا پرونده موشکی به میان آمده است

لينك به منبع:
آزمایش موشکی رژیم

آزمایش موشکی رژیم


روزنامه حکومتی ابتکار وابسته به باند روحانی، به سرکردگان نظام آخوندی هشدار داد و نوشت: امروز اما بر فراز دیگری از تاریخ ایستاده‌ایم. با کنار گذاشته شدن موضوع هسته‌ای، حالا پرونده موشکی به میان آمده است. اولین اخطار درست در بهمن ماه ٩۵، یادآور همان اخطار بهمن ماه سال ٨۴ است و اقداماتی که می‌تواند در پی این اخطار وجود داشته باشد. دو استراتژی تحریم و جنگ به‌طور قطع روی میز دونالد ترامپ قرار دارد.

این رسانه حکومتی می‌نویسد: تحریمها با استفاده از فرمانهای اجرایی، استراتژی دونالد ترامپ در برخورد با برنامه‌های موشکی نظام است؛ ضمن آن که گزینه جنگ در نزدیکترین مسیر انتخاب او قرار خواهد داشت... . امید است که این بار با تکیه بر اندیشه و آینده‌نگری بتوانیم از این عقبه سخت و سرنوشت‌ساز، عبوری همراه با سلامت داشته باشیم.

رسانه حکومتی ابتکار درباره سیاست رئیس‌جمهور جدید آمریکا نیز نوشته است: او برای اعمال تحریم، دیگر به سراغ سازمان ملل و راه پر پیچ و خم قطعنامه نخواهد رفت. او حتی صبوری راه دراز تصویب قانون در کنگره را هم ندارد. ترامپ با فرمانهای اجرایی همان کاری را می‌کند که قطعنامه‌های سازمان ملل کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر