جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۲۳, شنبه

پاسدار رضایی: ما در اقتصاد عقب هستیم، از ترکیه هم عقب‌تریم، از کره جنوبی هم عقب‌تریم

لينك به منبع:
پاسدار رضایی

پاسدار رضایی


پاسدار رضایی سرکرده سپاه پاسداران به سانسور شبکه‌های اجتماعی و عدم دسترسی مردم و جوانان اعتراف کرد و گفت:
یک طرفه عده‌یی نظام رو زیر سؤال می‌برند، گذشته انقلاب رو زیر سؤال می‌برند، افتخارات ملی رو حتی زیر سؤال می‌برند ولی از این طرف صدا و سیمای مارو نمی‌گیرند، گوش نمی‌دند یا توجه ندارند، ما چه کار بکنیم به‌نظر شما؟ یعنی ساکت بنشینیم و بگذاریم یک آسیبی بما وارد بشه، قاعدتاً ما بایستی از این ابزار استفاده کنیم. من معتقدم ما باید استفاده کنیم.

ما باید برویم به سمتی که تخریب رو نه تخریب من، من از اول انقلاب دارن من رو تخریب می‌کنند، ضدانقلاب و منافقین که من اصلاً از تخریب نمی‌ترسم، من میگم تخریب تو جامعه فرهنگی ما خوب نیست.

پاسدار رضایی در رابطه با وضعیت وخیم اقتصادی رژیم گفت:‌
ما در اقتصاد عقب هستیم، از ترکیه هم عقب تریم، از کره جنوبی هم عقب تریم. ما باید به واقعیات خودمون صادقانه اعتراف کنیم. اونجایی که جلو هستیم صادقانه بگیم جلو هستیم، هر جا هم که عقب هستیم بگیم عقب هستیم باید یک چاره‌ای بیاندیشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر