جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۱۵, جمعه

آزمایش موشک کروز همزمان با آزمایش موشک بالستیک

لينك به منبع:
موشک کروز سومار

موشک کروز سومار


روزنامه آلمانی دی ولت روز پنجشنبه فاش کرد که حکومت آخوندی در همان روز یکشنبه که به آزمایش موشک بالستیک در سمنان مبادرت کرده، یک موشک کروز موسوم به ”سومار ”را نیز آزمایش کرده است.

رویتر که این خبر را به‌نقل از دی ولت منعکس کرده است، می‌نویسد. موشک سومار آزمایش شده توسط رژیم ایران، دارای قابلیت حمل سلاح های اتمی است و این آزمایش، علاوه بر آزمایش موشک بالستیکی میان‌برد در روز یکشنبه، بوده است.

رویتر به‌نقل از این روزنامه آلمانی افزود: منابع اطلاعاتی می‌گویند این موشک دارای قابلیت حمل تسلیحات اتمی است و ممکن است 2000 تا 3000 کیلومتر برد داشته باشد.

در حالیکه رژیم آخوندی تلاش کرده این آزمایشهای موشکی را بپوشاند، سپاه پاسداران افشا شدن آزمایش موشک سومار توسط روزنامه آلمانی دی ولت را همراه با عکسهایی از این موشک در خبرگزاری خود منتشر کرده است.

خبرگزاری سپاه پاسداران با نگرانی نوشت: یک روزنامه آلمانی چند ادعای جدید درباره آزمایش موشکی اخیر ایران مطرح کرده؛ از جمله این‌که علاوه بر موشک بالستیک، موشکی کروز هم آزمایش شده است. موشکهای کروز در هیچ‌یک از قطعنامه‌های شورای امنیت که کار بر روی موشکهای بالستیک با قابلیت‌ حمل سلاحهای اتمی را ممنوع می‌کند، مورد اشاره قرار نگرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر