جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۱۰, یکشنبه

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند: خدایا حاکمیت ولایت‌فقیه در ایران را هر چه زودتر نابود و ریشه کن؛ کن!

لينك به منبع:
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند


زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی طی نامه‌یی از زندان گوهردشت کرج، خطاب به دانش‌آموزان سوخته شین آباد که با جانباختگان فاجعه پلاسکو احساس همدردی کرده‌اند نوشت:
«با سلام و درود فراوان به فرزندان عزیز شین‌آبادیم که هر چند صورتهای زیبا و معصومتان بر اثر چپاول و غارت آخوندهای جنایتکار سوزانده شده ولی عواطف پاک و زلالتان و وسعت قلب‌هایتان باعث می‌شود که هر انسان آزاده‌ای در مقابلتان سر تعظیم فرود آورد. وقتی که از اظهار همدردیتان با آتش نشانان و دیگر جانباختگان جنایت پلاسکو و خانواده هاشان با خبر شدم، به شرف و انسانیت‌تان درود فرستادم.

نوگلان دلبندم
شما رنج و سختی کارگران شریفی را که بعضاً بیش از 8ماه است حقوقشان را پرداخت نمی‌کنند مانند ”کارگران شریف کارخانه هپکوی اراک و یا کارخانه قند و نیشکر هفت‌تپه و یا.“.. ، و یا آن معلمان شریفی که درصدد گرفتن حقوق خود و دانش اموزانشان می‌باشند و در عوض رسیدن به حقوقشان به زندان و زنجیر کشیده می‌شوند و یا پدر و مادری که از روی تنگدستی و فقر مجبور به فروش فرزند خود می‌شوند و یا زنان و مردان شریفی که برای تهیه نان، چند روزی برای خود و خانواده‌شان به اجبار تن به فروش کلیه، قرنیه چشم، کبد و دیگر اجزای بدنشان می‌دهند، و یا کودکانی که باید در کلاس درس حاضر شوند اما به‌علت فقر ناشی از دزدیهای حکومت آخوندی به‌کار در کوره پزخانه‌ها و... مشغول می‌شوند؛ حس و درک می‌کنید.

شما می‌دانید خانواده‌هایی هستند که با اندک سرمایه و پس‌انداز خود و یا با قرض کردن از این و آن، تمام هستی‌شان را در مسکن مهر و یا مؤسساتی مانند پدیده، میزان، ثامن‌الحجج و... (که تماماً متعلق به آخوندهای غارتگر می‌باشند) سرمایه‌گذاری کرده‌اند ولی نه تنها از این بابت سودی عایدشان نشده، بلکه توسط عوامل رژیم چپاولگر آخوندی مورد غارت قرار گرفته‌اند.

همچنین می‌دانید که طبق آمارهای خود رژیم ضدبشری آخوندی فقط در تهران 5000 زن کارتن خواب داریم و گورخوابی و گورزایی نیز از دست آوردهای آخوندهای دزد و فاسد می‌باشد.

امیدهای ایران فردا،
مطمئنم که شما از تک به تک مسائلی که فوقا اشاره کردم؛ از آن زمانی که خود دچار سوختگی شدید، ناراحت و دردمند شده‌اید. همان‌طور که اینک برای حادثه دیدگان فاجعه آخوند‌ساخته پلاسکو ناراحت و شریک درد شدید و شدم.

دلبندهای عزیزم،
خلاصه این‌که این آخوندهای جنایتکار هیچ جای آبادی در این میهن باقی نگذاشته‌اند و چه بسیار زنان و کودکانی را در سوریه، عراق و یمن و.. کشته و یا بی‌خانمان کرده‌اند.

هر چند این جنایات و ویرانیها دل هر انسان آزاده‌ای را می‌آزارد، ولی از آنجاییکه وظیفه دارم روی دیگر این وضعیت را برای شما امیدهای ایران فردا، ذکر کنم، اضافه می‌کنم از آنجا که خداوند همیشه به فکر همه ستمدیدگان به‌خصوص شما نوگلانی که معصومانه گرفتار آخوندهای جنایتکار شده‌اید، می باشد، بدانید که عموها و خاله‌های مجاهد و اشرفی شما هم‌قسم شده‌اند تا با بیرون کردن آخوندهای جنایتکار از خاک ایران عزیز، این زیباترین میهن؛ و ساختن ایرانی نو بدون ظلم و ستم با حق حاکمیت مردمی، زمینه رشد و پویایی و سربلندی را برای همه ایرانیان ارمغان بیاورند. پس با هم بگوییم:
خدایا حاکمیت ولایت‌فقیه در ایران هر چه زودتر نابود و ریشه کن؛ کن!

خدایا مجاهدین خلق ایران را به رهبری مسعود و مریم برای آبادی ایران حفظ کن

خدایا رزم آوران آزادی ایران را هر چه زودتر با سلامتی و پیروزی به کنارمان بیاور

زندانی سیاسی. ابوالقاسم فولادوند. زندان گوهردشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر