جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۱۰, یکشنبه

زندانی سیاسی ارژنگ داودی خطاب به آخوند روحانی: دروغ و ریا تا به چند؟

لينك به منبع:
زندانی سیاسی ارژنگ داودی

زندانی سیاسی ارژنگ داودی


زندانی سیاسی ارژنگ داودی که در زندان زابل در تبعید به‌سر می‌برد، طی نامه‌ای در رابطه با حرفهای اخیر آخوند روحانی در مورد نفی دیوار کشی بین کشورها نوشت:

دروغ و ریا تا به چند؟
حسن روحانی در 38سال گذشته همواره از شرکای اصلی در جنایات بی‌شمار رژیم تروریستی فقیه در ایران بوده به‌طوری‌که در این رابطه پس از خمینی، خلخالی، رفسنجانی و خامنه‌ای رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است زیرا ابر جنایتکارانی چون‌پور محمدی، رازینی، رئیسی و... تنها خرمهره‌های سر‌سپرده‌یی بیش نبوده و نیستند.

این ملای مکار روز شنبه ۹/۱۱/۹۵ در جمع هیأتی تحت عنوان راهنمایان گردشگری با کنایه به تلاش رئیس‌جمهور جدید آمریکا درباره کشیدن دیوار بین ایالات متحده و کشور مکزیک و با اشاره به برداشته شدن دیوار برلین با گستاخی هر چه تمام‌تر مدعی شد که دوره دیوار کشیدن بین ملتها به‌سر آمده و این در حالی است که بین ایران و افغانستان که تا 150سال پیش بخشی از ایران بزرگ بوده و مردمان آن دیار نیز با ما ایرانیان همزبان هستند در سال 1391 دیواری از بتون مسلح به طول حدود 200 کیلومتر و ارتفاع حداقل 4 متر مجهز به دوربین کشیده شد. علاوه بر این دیواره خاکی به طول تقریبی 150 کیلومتر در کناره شمالی رود هیرمند معروف به رود مشترک (بین سیستان و بلوچستان و ولایت نیمروز افغانستان کشیده شد).

تأسف آور این‌که این دو دیواره خاکی و بتونی به فاصله 15 کیلومتر از مرز اصلی با کشور افغانستان کشیده شده‌اند که مشکلات و مسائل خاص خودش را دربر دارد.

با این همه چگونه است که ملا حسن جنایتکار چنین ریاکارانه چشم در چشم جهانیان دروغ‌هایی شاخدار می‌سازد و چنان خزعبلاتی می‌بافد که به قول یکی از زندانیان زابل به‌نام ع.و.آ: رو که رو نیست سنگ پای آخوندی است.

زندانی سیاسی ارژنگ داودی - زندان مرکزی زابل
9بهمن ماه ۱۳۹۵.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر