جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۹, شنبه

وقتی وقاحت به‌دریدگی می‌رسد

لينك به منبع:
تروریسم رژیم

تروریسم رژیم


لطفاً ابتدا این حرفها را بخوانید:
«در این منطقه آثار افراطی گری و تجاوز و تروریسم را با همه وجود احساس کرده‌ایم و در اطراف ما آتشهای افراطی گری و تروریسم هنوز شعله می‌کشد. ما درد و رنج مردم عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان، یمن و لیبی را می‌بینیم».

«تروریسم فقط جان انسانها را نگرفت و تنها رشد و حرکت توسعه‌ای را کند و کندتر نکرد و فقط به اموال و اقتصاد کشورها لطمه نزد؛ بلکه تروریسم، آثار تمدنی جهانی و تاریخی را نیز لطمه زد و آثار مهم تمدنی را در عراق و سوریه و دیگر کشورها مورد هجمه خود قرار داد».
«اگر کمک ایران به مردم و ارتش عراق و سوریه نبود، امروز در دمشق و بغداد تروریستها حاکم بودند و به جای گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه، ما شاهد دولتهای تروریستی در بغداد و دمشق بودیم».
«این مردم شجاع عراق و سوریه و همچنین حمایت مردم ایران از آن ملتها بود که امروز خوشبختانه تروریسم در منطقه در حال افول است. ایران کشوری است که همواره به امنیت و ثبات منطقه در جهان کمک کرده است و در هر کجای دنیا، هر ملت آزاده برای مبارزه با تروریسم کمک بخواهد با همه توان به آن ملت مظلوم کمک خواهیم کرد».

اگر کسی نداند، فکر می‌کند این حرفها مربوط به کسی است که پرچمدار مبارزه ضدتروریستی در جهان، آن هم با انبوهی تجربه در این زمینه است.

اما خیر، این حرفها، مربوط به آخوند شیاد روحانی است که امروز 9بهمن 95 در تهران در کنوانسیون گردشگری زده است.

آنچه وقاحت را به دریدگی می‌رساند، ادعای مبارزه با پدیده شوم تروریسم توسط رئیس حکومتی است که این پدیده با موجودیت نظامش گره خورده و جزو ماهیت آن شده است.

آخوند شیاد اصلاً به روی نامبارک خود نمی‌آورد که نظام ولایت‌فقیه در سراسر منطقه و دنیا به‌عنوان پدرخوانده تروریسم شناخته می‌شوند و به‌دلیل تروریسم دولتی با انواع تحریمهای خفه‌کننده روبه‌رو است.

آخوند روحانی نیاز نمی‌بیند که بگوید که بالاترین مهره‌های نظام آخوندی از خامنه‌ای گرفته تا بقیه در چندین پرونده تروریستی در کشورهای آلمان، ژنو، آرژانتین، ایتالیا و وین، رسماً محکوم و احضار شده‌اند و بعضاً حتی امکان سفر به بعضی کشورها را در ترس از دستگیری ندارند.

رئیس‌جمهور رژیم، در حالی این چنین حامی مبارزه با تروریسم می‌شود که کشوری در منطقه نیست که متأثر از دخالتهای تروریستی آخوندها نباشد. از فلسطین و لبنان و سوریه گرفته تا عراق و یمن و کشورهای خلیج.

ماهی نیست که سلاحهای ارسالی این رژیم به کشورهای منطقه یا آفریقا با پوش کالاهای معمول در هواپیما و کشتی کشف و ضبط نشده باشد.

حاکمیتی که این پدیده را در داخل کشور علیه مردم خودش نیز رها نکرده است (قتلهای زنجیره‌ای، سربه نیست کردن مخالفان، سربریدن مخالفان درخانه آنها، قطعه قطعه کردن کشیشان آزاده و...)، وقتی با این حدت و شدت سخن از مبارزه با تروریسم می‌گوید جز این‌که گفته شود، وقاحت و دریدگی هم از این آخوندها شرم می‌کنند چه می‌توان گفت.

اما واقعیت این است که روحانی و هم پالگی‌های وی در حاکمیت آخوندی هرچه می‌توانند دروغها را بزرگتر بگویند و نعل وارنه بزنند و با رذالت تمام بر واقعیات خاک بپاشند ولی دوره این شیادیها گذشته و حنای آنها برای مردم ایران دیگر رنگی ندارد. دیری نخواهد پایید که این واقعیت را در عمل هم به این حاکمیت فاسد و دجال نشان بدهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر