جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آذر ۲۸, یکشنبه

لینا شامی گزارشگر از حلب: عناصر رژیم ایران ۴نفر مردان حلب را اعدام کردند + فیلم

لينك به منبع:
مزدوران حزب الشیطان، مردان سوری را اعدام میکنند

مزدوران حزب الشیطان، مردان سوری را اعدام میکنند


لینا شامی آرشیتکت و فعال سیاسی روز گذشته 28آذر 95 درباره شهر محاصره شده حلب گزارش داد.
رژیم ایران توافقنامه را نقض کرد، یک ستون منطقه تحت محاصره را بسوی غرب حلب جایی که رژیم مناطقی را در دست دارد رفت، بعد از این‌که از اولین نقطه چک و بازرسی نظامی که روس‌ها بودند عبور می‌کنند با دیدن نقطه چک و بازرسی بعدی که متعلق به حزب‌الله بوده متعجب می‌شوند که قرار نبوده طبق توافق وجود داشته باشد.


نیروهای حزب‌الله صلیب‌سرخ را از منطقه بیرون می‌کنند و بعد یک تانک می‌آورند تا جاده را سد کنند، آنها بعد دو تیربار سنگین می‌آورند تعدادی از مردان را از ستون خارج می‌کنند، آنها را مجبور می‌کنند که لباسهایشان ر ا در آورند آنها را در خیابان برهنه کرده و مجبور می‌کنند دراز بکشند، 4نفر از آنان را اعدام می‌کنند.

آنها همچنین وسایل شخصی برخی از افراد مانند اسناد و اوراق شخصی افراد و دستگاه‌های تلفن را می‌گیرند. ما از ناظران بین‌المللی می‌خواهیم، ما خواهان همراهی سازمان ملل با تمامی ستون ها هستیم، ستونهای شهروندان و ستونهای انقلابیون، تا که آخرین نفر به سلامت از منطقه تحت محاصره حلب خارج شود.

در شب آنها ستونی را که توسط حزب‌الله بازداشت شده بود به منطقه تحت محاصره بازگرداندند آنها همچنین جسد 4نفر ی ر اکه کشته بودند برگرداندند، مردم این جا در ترس زندگی می‌کنند، آنها نمی‌توانند به بیانیه‌ها اعتماد کنند، آنها به هیچ توافق جدیدی بدون تضمین نمی‌توانند اعتماد کنند، بعد از 20دقیقه افسر روسی بهمراه اعضای صلیب‌سرخ به نقطه بازرسی آمد و بعد مذاکرات شروع شد، روشن بود که روسیه نمی‌تواند به هیچ توافقی پایبند باشد و نمی‌تواند اعمال رژیم ایران را کنترل کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر