جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ دی ۱, چهارشنبه

رسالت علیه آخوند روحانی: برخورد دولت با حقوقهای نجومی نشان می‌دهد نورچشمی داریم

لينك به منبع:
حقوقهای نجومی

حقوقهای نجومی


روزنامه رسالت ارگان باند فاشیستی مؤتلفه 1دی95 با حمله به آخوند روحانی در رابطه با اعلام منشور حقوق شهروندی نوشت: «رئیس‌جمهور محترم می‌فرماید نورچشمی نداریم، اما نجومی بگیران را حاضر نیست در فرایند حقوقی رسیدگی به جرایم و تخلفات آنها ببیند. سخنگوی دولت پرونده آنها را می‌بندند و به‌نمایندگی از سه قوه حرف می‌زند و به آنها مدال ذخایر ملت می‌دهد. برخورد دولت با حقوقهای نجومی نشان می‌دهد نورچشمی داریم و انکار آن بی‌فایده است.»

این روزنامه حکومتی سپس می‌نویسد: «آیا مردم حق ندارند سؤال کنند پس تعطیلی فردو و بتن ریزی تأسیسات آب سنگین اراک و... را ما در ازای چه اقدام وتعهدی از سوی آمریکا انجام داده‌ایم؟ کسی شک ندارد تعهدات آمریکا فقط روی کاغذ مانده است امروز هم کسی شک ندارد رشد اقتصادی و تورم تک رقمی تنها یک عدد روی کاغذ است، کف بازار کسی آن را حس نمی‌کند و جیب مردم هم از درک آن عاجز است.»

رسالت نویس در نهایت مسأله نمایش انتخابات را هدف آخوند روحانی از این اقدامات می‌خواند و اضافه می‌کند: «نظرسنجیهایی که منابع دولتی و غیردولتی تاکنون از مردم کرده‌اند عدد خوبی را در مورد میزان محبوبیت، مقبولیت و مشروعیت دولت به دست نمی‌دهد. رئیس دولت باید فکری برای دوره دوم خدمت خود بکند.».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر