جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۲۳, یکشنبه

تدوام اعتصاب‌غذای زندانیان سیاسی

لينك به منبع:
زندان اوین-آرشیو

زندان اوین-آرشیو


بنا‌ به گزارشات منتشره روز ۲۲ آبان ماه هیأت از د‌ژخیمان زندان اوین و نماینده جنایتکار دادستان رژیم به دیدار زندانیان اعتصاب‌غذا کننده در زندان اوین رفتند.

این هیأت ضمن دیدار از زندانیان سیاسی اعتصاب‌غذا کننده، آنها را تهدید به پرونده‌سازی و انتقال به زندان گوهردشت کرج کرده‌اند. زندانیان سیاسی حسین و مهدی رجبیان ٫آرش صادقی٫علی شریعتی٫وحید صیادی٫محمدعلی طاهری در زندان اوین در حال اعتصاب‌غذا هستند.

بنا‌ به این گزارش وحید صیادی به‌اجبار و با حضور گارد زندان به بند ۴ منتقل شد. وی پس از انتقال اجباری به این بند که بند زندانیان عادی است اقدام به اعتصاب‌غذای خشک کرده است. زندانی سیاسی علی شریعتی که اعتصاب خشک کرده بود دچار بیهوشی شده و آرش صادقی نیز با فشار خون پایین روبه‌روست.

همچنین زندانی سیاسی مهدی رجبیان که دچار بیماری نیز هست٫بدلیل وضعیت وخیم جسمی و بالا آوردن خون به بیمارستان منتقل و سپس به زندان منتقل شده است.

از وضعیت جسمی زندانی سیاسی محمدعلی طاهری که هم‌اکنون در بند دو الف زندان اوین زندانی است٫هیچ اطلاعی در دست نیست. همچنین زندانیان سیاسی رسول رضوی و مرتضی مرادپور در تبعیدگاه خود زندان کرج هم‌چنان در اعتصاب‌غذا هستند. خانواده این دو زندانی از وضعیت آنها اطلاعی نداشته و نگران وضعیت آنها هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر