جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۲۳, یکشنبه

الریاض عربستان: درخواستها برای احاله پرونده نقض حقوق‌بشر به شورای امنیت، کور کردن دو چشم زندانیان... آخرین جنایتهای حاکمان رژیم ایران

لينك به منبع:
انعکاس اطلاعیه شورای ملی مقاومت در الریاض عربستان

انعکاس اطلاعیه شورای ملی مقاومت در الریاض عربستان


روزنامه الریاض- چاپ عربستان در شماره روز یکشنبه 23 آبان خود اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت را منعکس کرد و نوشت: « شورای ملی مقاومت ایران در پاریس فاش کرد که دژخیمان رژیم ایران یک جنایت سبعانه را در مورد یک زندانی به انجام رسانده و هر دو چشم او را کور کردند... مقاومت ایران افزود دژخیمان رژیم آخوندی روز ۱۸ آبان، در یک جنایت سبعانه و هولناک هر دو چشم یک زندانی را کور کردند.. و تأکید کرد که محمد شهریاری رئیس جنایتکار دادسرای تهران در این رابطه گفت: «پرونده در قالب نیابت به دادسرای جنایی تهران جهت اجرای قصاص ارسال شده بود با حضور سرپرست دادسرای جنایی تهران و متخصصان مربوطه، قصاص دو چشم اجرا گردید».

الریاض افزود: « مقاومت ایران روشن ساخت که در حال حاضر دست‌کم هفت زندانی دیگر در انتظار مجازات وحشیانه کور کردن چشم در زندانهای ایران محبوس هستند. مقاومت ایران گفت روز ۱۸ آبان دو هموطن ایرانی در زندان قروه و یک روز قبل از آن، سه زندانی در مهاباد و قزوین بدار آویخته شدند. به این ترتیب شمار اعدامها تنها از آغاز ماه نوامبر به ۲۱ نفر رسید.

مقاومت ایران تأکید کرد اجرای این احکام سبعانه که تنها بخش ناچیزی از ابعاد فاجعه‌بار نقض حقوق‌بشر در ایران است، به خوبی نشان می‌دهد که رژیم بحران‌زده ولایت‌فقیه، هرگز به خواست و اراده خود از کشتار و اعدام و احکام سبعانه قطع دست و کور کردن چشم دست برنخواهد داشت و خاطرنشان کرده است که سکوت و بی‌عملی در برابر این جنایات هولناک که وجدان بشریت معاصر را جریحه‌دار کرده است، پایمال کردن اصول حقوق‌بشر است. پرونده نقض حقوق‌بشر در ایران باید به شورای امنیت ملل‌متحد احاله شود، مراوده و مماشات با این رژیم تنها مشوق بربریت قرن بیست و یکم است و ادامه و گسترش رابطه با این رژیم باید به توقف اعدام و مجازاتهای وحشیانه مشروط شود... ... ... .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر