جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۲۲, شنبه

رسالت ارگان باند فاشیستی موتلفه: سند راهبردی اتحادیه اروپا در حقیقت برجام ۲ را کلید می‌زند

لينك به منبع:
اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا


روزنامه باند فاشیستی مؤتلفه به نام رسالت در شماره 22آبان 95 خود، وحشت خودش را از سند راهبردی اتحادیه اروپا پس از برجام بیان کرد و در مطلبی تحت عنوان ”چرا پاسخ گستاخی اتحادیه اروپا را نمی‌دهید؟ ”نوشت این سند «در حقیقت برجام 2 را کلید می‌زند، حاوی مسائل فوق‌العاده مهم است».

این روزنامه حکومتی اضافه می‌کند که این سند خواسته‌هایش این است: «عدم حمایت از محور مقاومت در منطقه به‌ویژه حزب‌الله- محدود کردن فعالیتهای موشکی- کمک به حل بحران سوریه برحسب اراده غرب و آمریکا-اتحادیه اروپا رسماً خواسته انتخابات در ایران بر اساس معیار استانداردهای بین‌المللی - بخوانید اروپایی و آمریکایی- انجام شود! - اجرای مکانیزم های حقوق‌بشر و پاسخ به گزارش احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل (بخوانید گزارشگر ویژه حامی (مجاهدین) - آزادی زندانیان سیاسی... .»

رسالت آخوندی سپس با حمله با دولت روحانی می‌نویسد: «خانم موگرینی، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا چندی پیش برای اجرایی کردن این سند راهبردی به تهران آمد که در خبرها فقط آمده بود ایشان برای رسیدگی به بحران سوریه به ایران آمده است.»

و بعد با سوز و گداز به تحریمها اشاره کرده و می‌نویسد: «... . در سند راهبردی اتحادیه اروپا در پسابرجام، جمهوری اسلامی تهدید شده است که اگر به تعهدات خود در برجام عمل نکند، تحریمها به سرعت بازمی گردد.»

گرداننده ارگان باند فاشیستی مؤتلفه در ادامه با استناد به حرفهای تخت روانچی در لندن که ناله برداشته نشدن تحریمهای بانکی را کرده، می‌نویسد: «چرا پاسخ گستاخی اتحادیه اروپا داده نمی‌شود؟ اگر دولت سکوت کرده حداقل مجلس پس از قوه ‌قضاییه در این باره موضع شفاف و روشن بگیرد. طبیعی است آمریکایی‌ها با روی کار آمدن ترامپ طبل بدعهدی را بلندتر از گذشته به صدا در خواهند آورد.»

در نهایت هم چوب تهدید را علیه باند رفسنجانی روحانی و دولت یازدهم بلند کرده و ادامه می‌دهد:
«اگر او (ظریف) هم‌چنان سکوت کند سپاه پاسداران به‌نمایندگی از همه ملت باید پاسخ عملی برای این بدعهدی داشته باشد و هرگز قبل از عمل سخنی از آن به میان نیاورد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر