جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ تیر ۲۲, سه‌شنبه

محمد قرائی: گردهمائی "نور" "شور" و" آزادی" در پاریس!

لينك به منبع:

محمد قرائی: متینگ "نور" " شور" و" آزادی" در پاریس!
گردهمائی عظیم، تاریخی و تاثیر گذار سالانه مقاومت در پاریس امسال باشکوه فوق‌العاده‌ای به پایان رسید.
به خاطر شرایط حساس منطقه و بحران‌های فزاینده رژیم و اعتلای مقاومت، رسانه‌های جهانی و به خصوص منطقه‌ای، پیشاپیش به استقبالش شتافته بودند. دقایقی قبل از شروع گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، هشتگ آری به مریم رجوی، روی ترند جهانی سایت اجتماعی توییتر در رتبه اول قرار گرفت و تا ساعت‌ها در همین رتبه باقی ماند. نورپردازی، صداگذاری، سازمان‌دهی وشور و حال شرکت‌کنندگان و سخنان پرشور سخنرانان، جایگاه ویژه‌ای به میتنگ هزار اشرف امسال بخشیده بود. سخنرانان از پنج قاره جهان و از ملیت های گوناگون در یک صدا مشترک بودند، حمایت از مقاومت ایران برای سرنگونی تام و تمام ارتجاع قرون‌وسطایی حاکم بر ایران. نصر حریری از شخصیت‌های برجسته ائتلاف سوریه و از رهبران اپوزیسیون: رژیم آخوندی بی‌شک سرنگون خواهد شد.
فیلیپ کراولی سخنگوی سابق وزارت آمریکا: ما از شما حمایت می کنیم شما برای ما الهام‌بخش هستید. سفیر مارک کینزبرگ سفیر پیشین آمریکا در مراکش: پیام آزادی پیام خانم رجوی است، پیام او را منتقل کنید. خانم کری کندی رئیس انجمن رابرت کندی برای عدالت و حقوق بشر: زمان پایان رژیم ایران فرارسیده است. ارتشبد جیمز کانوی، سی و چهارمین فرماندهٴ نیروی تفنگداران دریایی آمریکا: آنچه که باعث تغییر خواهد شد انقلاب است و شما نمایندگان این انقلاب هستید. امیرترکی الفیصل خطاب به مریم رجوی گفت: تلاش‌های شما برای رهایی ملتتان از سرطان خمینی، حماسه‌ای افسانه‌ای است که به‌مانند شاهنامه در گذر تاریخ باقی خواهد ماند.
پاندلی مایکو نخست‌وزیر اسبق آلبانی: احزاب آلبانی با قلبی مشترک تصمیم به پذیرش ساکنان لیبرتی گرفتیم.
بی‌شک کسانی که در گردهمائی پاریس نود و پنج حضور داشتند و یا برنامه سیمای آزادی را نگاه کردند با من هم‌عقیده خواهند بود که جنس گردهمائی امسال برازنده و در تراز مختصات کنونی مجاهدین و مقاومت بود.
اشک شوق و افتخار را در چشمان مشتاقان آزادی ایران به وضوع و به‌کرات می‌توانستی مشاهده کنی.
به خصوص آن هنگام که پریا از مجاهدان و مبارزان در بند گفت و به پدرش صالح به نمایندگی از تمام اسیران در زنجیر درود  فرستاد و به او افتخار کرد. بغضش در گلو ترکید و قطرات اشک شوق و غرور را بر گونه‌های حضار جاری ساخت. پرشورترین لحظات، مثل همیشه متعلق به برآمدن سرو سربلند و مهر تابان آزادی مردم ایران مریم رجوی بود که با گام‌های استوار روی صحنه رفت. رئیس جمهور برگزیده مقاومت با تواضع و فروتنی خاص خودش پس از بررسی و تحلیل همه‌جانبه اوضاع رژیم و مقاومت دستانش را به‌سوی ده‌ها هزار ایرانی برای کمک و تسریع سرنگونی آخوندها دراز کرد. جمعیت یکپارچه شور و حرارت با گفتن حاضر... حاضر... حاضر... لبیک گفتند. قطرات اشک چشم مریم رهایی با اشک شوق هزاران ایرانی عاشق درهم آمیخت. به اطرافم نگریستم، در برق نگاه مادران شهیدان و پدران داغدارم سرنگونی حتمی آخوندهای ضد بشر را دیدم. محیط پیرامونم از عشق و عرفان و معرفت موج می‌زد. بی‌اختیار به یاد جمله‌ای از عطار نیشابوری افتادم که گفت: «به صحرا شدم عشق باریده بود و زمین‌تر شده بود، چنانکه پای مرد در گلزار فروشود پای من در عشق فرومی‌شد...».
از خود برون‌شدم و سوار بر توسن خیال گشتی زدم در آسمان غم‌زده ایران. نگاهی به سیاهچاله‌ی اوین و سر بردارانی که مرگ را به سخره گرفته‌اند. یاد علی آقا صارمی قهرمان به خیر... غلامرضا خسروی شهید به خیر باد. یاد و خاطره جاودان بیش از صدوبیست هزار شهید به خون خفته گرامی باد...
درود بر مجاهدان و مبارزانی که در انتظار چوبه‌های دار و درفش شقاوت‌پیشه گانند ...
انفجار شعارهای جمعیت بپا خاسته رشته افکارم را پاره می‌کند. همه به احترام خالق این حادثه بزرگ تاریخی و همه داده‌های این مقاومت بپا خاسته‌اند ... همراه با رئیس جمهور برگزیده مقاومت شعار می‌دهند...
خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست... شیر همیشه بیدار خدا تو را نگهدار... شیر همیشه بیدار...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر